Επιστροφή στο γυμναστήριο| Με τι να ξεκινήσω;

Εντάξει δεν θα ευχηθώ από τώρα καλό καλοκαίρι, αφού το θερμόμετρο ακόμα δεν είναι γενναιόδωρο μαζί μας. Ας ξεκινήσω καλύτερα με το «καλή επιστροφή» και με το αγαπημένο «Ο Ιούνιος πλησιάζει». Οι περισσότεροι, νομίζω, επιστρέψαμε στη βάση μας  και μπαίνουμε σιγά-σιγά στο πρόγραμμά μας.

Μην απελπιστείς

Σηκώνεσαι λοιπόν ένα ωραίο πρωινό και σκέφτεσαι ότι η κοιλιά σου ολίγον τι χαλάρωσε, το ίδιο και τα πόδια σου, τα μπράτσα σου ξεφούσκωσαν και ο ποπός σου ίσως έχει κατέβει έναν «όροφο». Μην απελπίζεσαι…Οι μύες που είχες αποκτήσει με ιδρώτα το χειμώνα είναι ακόμα εκεί, απλά λίγο άτονοι. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ασχοληθείς πάλι με τις δραστηριότητες που έκανες πριν το καλοκαίρι, αλλά ακόμα κι αν δεν μπορείς να ξεκινήσεις από τώρα γυμναστήρια, χορό, τέννις κ.τ.λ.π. δοκίμασε το πρόγραμμα που θα σου αναλύσω εγώ παρακάτω με τις super πολυαρθρικές ασκήσεις.

Πολυαρθρικές ασκήσεις

Τώρα θα απορείς τι είναι πολυαρθρικές ασκήσεις; Αυτές οι ασκήσεις λοιπόν εμπλέκουν περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες και αυξάνουν κατακόρυφα την καύση λίπους, προσφέροντας γράμμωση. Σου συνιστώ να ξεκινήσεις με αυτήν την ομάδα ασκήσεων απλά για να «κυλήσει το αίμα’» και να «ξεσκουριάσουν» όλοι οι μύες σου. Ετοίμασα λοιπόν ένα σετ πολυαρθρικών ασκήσεων που μπορείς να το εκτελείς στο σπίτι, σε εξωτερικό χώρο ή ακόμα και στο γυμναστήριο.Το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα στρωματάκι.

 

Οι ασκήσεις

Επανέλαβε το σετ 3 φορές την εβδομάδα, με μία μέρα ξεκούραση ενδιάμεσα. Κάθε άσκηση προτείνω να την εκτελείς 8 φορές και για να περάσεις στην επόμενη θα ξεκουράζεσαι 1 λεπτό περίπου. Μόλις τελειώσεις με όλες τις ασκήσεις ξεκουράζεσαι 2-3 λεπτά και ξανά ξεκινάς από την αρχή. Μπορείς να επαναλάβεις το σετ ακόμα και 3 φορές. Οι ασκήσεις που περιλαμβάνονται στο videaki είναι 5. Παρακάτω θα στις περιγράψω και θα σου εξηγήσω ποιες μυικές ομάδες δουλεύουν στην καθεμία…

1η άσκηση

Sumo squat με γόνατο και πλάγια κάμψη κορμού.
Μυικές ομάδες που γυμνάζουμε: πόδια,γλουτοί,κοιλιακοί – πλάγιοι

2η άσκηση

Kάμψη και spiderman
Μυικές ομάδες που γυμνάζουμε: στήθος,κοιλιακοί – πλάγιοι

3η άσκηση

Έκταση χεριού με έκταση αντίθετου ποδιού
Μυικές ομάδες που γυμνάζουμε: ραχιαίοι,γλουτοί

4η άσκηση

Ανέβασμα και στροφή κορμού μαζί με έκταση ποδιού
Μυικές ομάδες που γυμνάζουμε: κοιλιακοί – πλάγιοι

5η άσκηση

Περπάτημα με χέρια σε θέση σανίδας και πλάγιασμα λεκάνης

Μυικές ομάδες που γυμνάζουμε: ώμοι,κοιλιακοί – πλάγιοι

 

Και τώρα που πλέον γνωρίζεις…ξεκίνα. Μπορείς επίσης να δεις το video που ετοίμασα εδώ

Καλή επιτυχία!


Μαρία Τοπούζη.Γυμνάστρια-Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ. Διάβασε τα άρθρα μου εδώ

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *