#exetastiki | Νίκησε τη βραδινή τη… νύστα

exetastiki__nikise_ti_bradini_ti_nusta

Δίνεις το επόμενο πρωί ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα της εξεταστικής σου και είναι αδύνατον να προλάβεις να κοιμηθείς το βράδυ; Μην ανησυχείς, συμβαίνει και στους πιο διαβασμένους φοιτητές. 

Γράφει η Κατερίνα Ιωάννου 

Παρακάτω σου έχουμε τις συμβουλές που θα πρέπει να ακολουθήσεις για να μη σε πάρει ο ύπνος στο αστικό πριν την εξέταση.

Πες όχι στον καφέ!

Δεν κάνω πλάκα. Μάθε ότι η καφεΐνη προσφέρει προσωρινή διέγερση και είναι πιθανό να τελειώσει η επίδρασή της στη μέση της εξέτασης και προς θεού…οι 20 καφέδες δεν είναι λύση!

Πες ναι στο παγωμένο νερό!

Αντί για καφέ πίνε 2 ποτήρια παγωμένο νερό κάθε μισή ώρα. Διπλό το κέρδος καθώς το κρύο θα σε ξυπνάει με φυσικό τρόπο και, επίσης, κανείς δεν κοιμήθηκε στη λεκάνη της τουαλέτας. Η μήπως όχι; 

 
Όχι στη ζάχαρη, ναι στα φρούτα.

Λένε, πως το γλυκό σε ξυπνάει. Σωστό, αλλά ισχύει ό,τι και με τον καφέ. Κρατάει για λίγο, καθώς πέφτουν απότομα τα επίπεδα ζαχάρου σε αντίθεση με τα φρούτα τα οποία κρατάνε σταθερό το ζάχαρο. Έτσι, θα σε κρατήσει περισσότερο ξύπνιο ένα μήλο και μια μπανάνα παρά μια σοκολατίνα! 

Κουνήσου!

Στα διαλείμματά από το διάβασμα, σήκω από την καρέκλα, τεντώσου, χόρεψε και γενικά ασκήσου ελαφρά. Θα ξυπνήσει τον κοιμησμένο οργανισμό σου. 

Γέλα!

Κάνε κάτι αστείο στο διάλειμμα. Το γέλιο ασκεί τους μύες και παράγει ενδορφίνες που σε κρατούν ευδιάθετο και ξύπνιο.

Βάλε πάγο στα μάτια

Γύρω στις 4 το πρωί, θα νιώσεις τις δυνάμεις σου να σε εγκαταλείπουν. Τότε ξεκίνα τα δραστικά μέτρα: βάλε για μερικά δευτερόλεπτα παγάκια πάνω στα μάτια σου, θα σε βοηθήσει. 

Δροσίσου

Κρύο νερό στο πρόσωπο, δροσερό δωμάτιο, τσίχλες μέντας θα σε κρατάνε ζωντανό!

Ευεργετικός υπνάκος

Αν προγραμματίζεις ολονυκτία, προσπάθησε να κοιμηθείς 2 γεμάτες ώρες το απόγευμα, προκειμένου να αποφύγεις το νυχτερινό «20λεπτο υπνάκο» που με μαθηματική ακρίβεια θα σε οδηγήσει σε επίπεδα «Ωραίας Κοιμωμένης».

Φωτισμός

Φρόντισε να είναι επαρκής ο φωτισμός όταν διαβάζεις, ενώ, αν χρησιμοποιείς υπολογιστή, χαμήλωσε τη φωτεινότητα της οθόνης για να μη στεγνώσουν τα μάτια σου. Καλό είναι κάθε 10 λεπτά να κοίτας μακριά από την οθόνη.

Μην καμπουριάζεις

Η όρθια στάση του σώματος βοηθά της διάθεση και την εγρήγορση. Αποδεδειγμένα!

Ρεφλεξολογία

Μάλαξε τα αυτιά σου. Με αυτόν τον τρόπο θα στείλεις ηλεκτρικά κύματα στον εγκέφαλο και δε θα τον αφήσουν να κοιμηθεί.

Προτού κάνεις όλα αυτά σιγουρέψου ότι η ολονυχτία είναι εντελώς αναπόφευκτη. Γενικά ο ύπνος βοηθά το μυαλό να επεξεργαστεί τη γνώση που αποκτήθηκε και φορτίζει τη μνήμη. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι προτιμότερο να κοιμηθείς έστω και 2-3 ώρες. 

 


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!