Φοιτητές απο το Ιόνιο Πανεπιστήμιο «ζωντανεύουν» ποτά και τρόφιμα

Διαδραστικές εφαρμογές, επαυξημένης πραγματικότητας, επιχειρούν οι φοιτητές του τμήματος Τεχνών Ήχου & Εικόνας, του Ιονίου Πανεπιστημίου, προκειμένου να βοηθήσουν επιχειρήσεις να αναπτύξουν νέες καμπάνιες διαφήμισης για τα ελληνικά προϊόντα, με στόχο το ελληνικό τρόφιμο και ποτό να «ζωντανεύει» στα χέρια του καταναλωτή.

 Τι έχουν καταφέρει;

Οι φοιτητές από το Τμήμα Τεχνών Ήχου & Εικόνας, μέσα σε διάστημα δύο μηνών, από τον περασμένο Νοέμβριο, κατάφεραν μέσα από τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας, να σχεδιάσουν να υλοποιήσουν και να παρουσιάσουν, συμμετέχοντας σε όλα τα στάδια σχεδιασμού της εμπειρίας του χρήστη, τον προγραμματισμό της διάδρασης, τη δημιουργία κάθε πρωτοτύπου και την τελική διασύνδεση του ψηφιακού περιεχομένου με τα φυσικά αντικείμενα.

Τα πρώτα προϊόντα

Τα πρώτα πέντε πιλοτικά προϊόντα σε διαδραστικές εφαρμογές, είναι ένα αφιλτράριστο ελαιόλαδο, που παράγεται από την ποικιλία «λιανολιά» (μικρόκαρπη ελιά) της Κέρκυρας, ένα βιολογικό θυμαρίσιο μέλι, το βούτυρο της Κερκύρας, το αυγοτάραχο από το Μεσολόγγι, και το κεφαλλονίτικο κόκκινο ξηρό κρασί ECLIPSE, από ξηρή μαυροδάφνη.


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *