10 απλά τρικ που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες

Κάνουν τη βελόνα της ζυγαριάς να πέφτει γρηγορότερα

Πρόκειται για μικρά μυστικά για να «κόψει» κανείς θερμίδες, να αποφύγει τους πειρασμούς ή ακόμη και να «ξυπνήσει» το μεταβολισμό του, ώστε να κάνει περισσότερες καύσεις.

Κρύψε την αδυναμία σου

Αν το βλέπεις, θα το φάς. Αν δεν το βλέπεις, πάλι θα το φάς, αλλά σε μικρότερη ποσότητα. Ερευνα στα γραφεία της Google έδειξε ότι όταν έβαζαν σοκολατάκια σε αδιαφανείς συσκευασίες, ενώ τα πιο υγιεινά σνακ ήταν σε… κοινή θέα, μειώθηκε η κατανάλωση των πειρασμών.

Ο κανόνας 1 προς 10

Για κάθε 10 γραμμάρια υδατάνθρακα που αναφέρει η ετικέτα κάποιου τροφίμου, αναζητήσαι τουλάχιστον ένα γραμμάριο φυτικών ινών. Αυτή είναι η αναλογία στα ακατέργαστα δημητριακά ολικής άλεσης. Σύμφωνα με σχετική έρευνα, τα τρόφιμα που έχουν αυτή την αναλογία 10 προς 1, περιέχουν μικρότερη ποσότητα ζάχαρης, νατρίου και τρανς λιπαρών.

Βάλε γεύση, κόψε θερμίδες

Τα βότανα και τα μπαχαρικά δημιουργούν την ψευδαίσθηση μίας πλούσιας τροφής, χωρίς να έχουν προστεθεί θερμίδες στο πιάτο.

Κρύα ζυμαρικά κατά του λίπους

Τα ζυμαρικά που σερβίρονται απευθείας από το ψυγείο παχαίνουν λιγότερο, γιατί το σώμα κουράζεται περισσότερο για να τα χωνέψει.

Χαμήλωσε το φωτισμό

Ερευνα απέδειξε ότι όσοι τρώνε σε πιο χαλαρό περιβάλλον, με χαμηλό φωτισμό και απαλή μουσική καταναλώνουν 175 λιγότερες θερμίδες σε κάθε γεύμα, σε σύγκριση με όσους τρώνε σε ένα τυπικό περιβάλλον εστιατορίου.

Να τρως και να μην πίνεις το φρούτο σου

Κάποιοι χυμοί κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Μελέτες έδειξαν ότι όσοι καταναλώνουν μία ή περισσότερες μερίδες χυμού κάθε ημέρα έχουν κατά 21% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν διαβήτη τύπου2. Αντίθετα, εκείνοι που καταναλώνουν ολόκληρα τα φρούτα- ειδικά μούρα, σταφύλια και μήλα- μειώνουν το σχετικό κίνδυνο κατά 23%.

Φάτε, πριν από το φαγητό

Τρώγοντας ένα ορεκτικό, για παράδειγμα μία σούπα ή ένα μήλο, μπορεί να μειώσει τη συνολική λήψη θερμίδων κατά το γεύμα έως και 20%.

Ναι στα χαρτονομίσματα, όχι στην κάρτα

Σειρά πειραμάτων έδειξε τις συνέπειες που έχει ο τρόπος πληρωμής, στην επιλογή τροφίμων. Οσοι χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες αγοράζουν πιο ανθυγιεινές τροφές. Οι ειδικοί συμπέραναν ότι είναι μικρότερη η παρόρμηση για πρόχειρο φαγητό όταν τα χρήματα βγαίνουν απευθείας από το πορτοφόλι.

Πιες άφθονο νερό

Αν κάποιος δεν αφυδατώνεται, χάνει βάρος. Σύμφωνα με μελέτη, μετά από δύο μεγάλα ποτήρια νερό, ο ρυθμός του μεταβολισμού αυξάνεται κατά 30%. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυξάνοντας την κατανάλωση νερού σε 1,5 λίτρο την ημέρα οδηγεί στην καύση επιπλέον 17.400 θερμίδων μέσα σε ένα χρόνο.

Υπενθύμισε στον εαυτό σου να χάσει βάρος

Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι όσοι λάμβαναν εβδομαδιαίες υπενθυμίσεις για την ημερήσια κατανάλωση θερμίδων και email που τους παρακινούσαν να προσέχουν τη διατροφή τους, έτρωγαν πιο υγιεινά. Βάλε υπενθυμίσεις στο κινητό σου, που θα σε βοηθήσουν να μην ξεχάσεις να κάνεις τις κατάλληλες επιλογές.
Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *