4 συμβουλές για να γίνεις πιο παραγωγικός στη δουλειά σου

Μερικές συμβουλές για να γίνεις αρκετά πιο παραγωγικός στη δουλειά σου.

Η αλήθεια είναι πως, ειδικά στα πλαίσια της δουλειάς, όλοι κάνουμε λάθη, για τα οποία πολλές φορές νιώθουμε άσχημα ή ενοχικά. Τα λάθη, όμως, είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό και αναπόφευκτο σε όλους τομείς της ζωής, ένας εκ των οποίων είναι και η δουλειά.

Ωστόσο, πριν σε καταβάλλει ο πανικός, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως με μικρές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο δουλεύεις, λίγη θέληση και αυτοπειθαρχία είναι δυνατόν να μειώσεις αισθητά τα λάθη σου αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγικότητά σου.

Πάμε να δούμε παρακάτω πώς μπορείς να γίνεις πιο παραγωγικός στη δουλειά.

1. Στόχοι

Θα αποβεί πολύ χρήσιμο στην εργασιακή σου καθημερινότητα, αν κάθε φορά που αναλαμβάνεις μία δουλειά ή ένα νέο project, θέτεις μικρούς και εφικτούς στόχους. Όταν αναλαμβάνεις μία νέα δουλειά, μπορεί να σού φαίνεται “βουνό”, κάτι που σταδιακά σε αποθαρρύνει και αυτό, τελικά, φαίνεται στην παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά σου.

Αν όμως ”σπάσεις” το project σε μικρούς στόχους, τότε είναι πιο εύκολο να εντοπίσεις τις δυσκολίες και τους τρόπους αντιμετώπισης του εγχειρήματος, ενώ μόλις πετυχαίνεις ένα μικρό στόχο θα παίρνεις μεγαλύτερη ώθηση, ώστε να συνεχίσεις ακόμη πιο δυναμικά.

2. Η ώρα

Η ώρα που σου παίρνει να ολοκληρώσεις κάθε project που σου ανατίθεται είναι καθοριστική για την παραγωγικότητά σου. Για αυτό το λόγο είναι βαρύνουσας σημασίας, ακόμη και αν κανένας δε σου το επιβάλλει, να ελέγχεις την ώρα που διαρκεί η ενασχόλησή σου με ένα project.

Έτσι, σταδιακά θα μάθεις καλύτερα τις συνήθειές σου, ποιες ώρες αποδίδεις περισσότερο και ποιες λιγότερο, με αποτέλεσμα να γίνεις πιο αποτελεσματικός στη δουλειά.

Έλεγξε, λοιπόν, πόση ώρα χρειάζεσαι για την επιτυχημένη ολοκλήρωση ενός project για μία ή δύο εβδομάδες και με το πέρας αυτών, σίγουρα θα έχεις βρει τους τρόπους με τους οποίους εσύ προσωπικά αποδίδεις καλύτερα στη δουλειά.

3. Ο χώρος σου

Ο χώρος εργασίας σου είναι αρκετά σημαντικός και παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητά σου.

Αρχικά, αν χρειάζεσαι κάτι για τη δουλειά σου, όπως για παράδειγμα ένα μολύβι ή στυλό, και δε μπορείς να το βρεις εύκολο λόγω ακαταστασίας, τότε θα χάσεις πολύτιμο χρόνο… ψάχνοντάς το!
Επιπλέον, όταν ο χώρος στον οποίο εργάζεσαι είναι καθαρός και τακτοποιημένος, είναι πιο εύκολο να συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνεις, ενώ παράλληλα κάνει και τη δουλειά πιο ευχάριστη.

Για αυτό το λόγο θα προτείναμε να ξεφορτωθείς όλα τα περιττά αντικείμενα από το γραφείο και γενικώς το χώρο που εργάζεσαι, και να τον καθαρίζεις ανά τα κρά χρονικά διαστήματα. Αν μάλιστα είναι εφικτό, μπορείς να τον συμμαζεύεις στο τέλος κάθε ημέρας.

4. Ζήτα βοήθεια

Όταν δε γνωρίζουμε κάτι, ίσως είναι λίγο δύσκολο να ζητήσουμε βοήθεια από κάποιο άλλο άτομο, το οποίο έχει περισσότερες γνώσεις του συγκεκριμένου αντικειμένου από εμάς.

Ωστόσο, αυτή είναι μία συνήθεια που μόνο πίσω μπορεί να μας κρατήσει. Ζητώντας, λοιπόν, βοήθεια από κάποιον γνώστη του αντικειμένου “σώζεις χρόνο” από την αναζήτηση σωστών και έγκυρων πληροφοριών και φυσικά, από τους πειραματισμούς πριν τη σωστή εφαρμογή τους. 

Συνεπώς, αξίζει περισσότερο να ρίξεις λίγο τον εγωισμό σου ζητώντας βοήθεια, αφού αυτό θα διευκολύνει τη δουλειά σου και θα σε κάνει πιο παραγωγικό.

Πηγή: neolaia.gr

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *