4 τρόποι για να δημιουργήσετε ένα δυνατό Instagram profile

Πώς να προβάλλετε τον εαυτό σας, τη δουλειά σας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας μέσω του Instagram

Το Instagram, αυτή η παντοδύναμη social media πλατφόρμα ανήκει στο Facebook και συγκεντρώνει πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια χρήστες. Τα μεγέθη είναι τεράστια αφού μιλάμε για το 2ο πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο τη δεδομένη χρονική στιγμή. Τεράστιες, όμως, είναι και οι ευκαιρίες να προβάλλετε τον εαυτό σας, τη δουλειά σας, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας!

Ο Αποστόλης Αϊβαλής, CEO & Syllabus Manager της ΚnowCrunch δίνει κάποιες σύντομες και πολύ χρήσιμες συμβουλές σε όλους τους νεαρούς επιχειρηματίες που επιθυμούν να αυξήσουν το awareness τους μέσω Instagram!

1. Η σημασία του branding στο Instagram account σας

Μήπως δημοσιεύετε περιεχόμενο χωρίς να το σκεφτείτε ή να το σχεδιάσετε προσεκτικά; Η αισθητική, τα χρώματα, το logo και οι φωτογραφίες ή τα γραφιστικά που χρησιμοποιείτε απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή γιατί είναι η εικόνα του profile σας. Πρέπει να υπάρχει συνέπεια στην εικόνα σας και οι χρήστες να αναγνωρίζουν την ταυτότητά σας, δηλαδή το brand σας, αμέσως. Συνεργαστείτε με ένα γραφίστα για περισσότερες κατευθύνσεις για τα χρώματα, τα fonts και το στυλ του profile σας και θα δείτε αμέσως τη διαφορά.

2. Το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς – τραβήξτε το ενδιαφέρον

Το A και το Ω στο Ιnstagram είναι το σωστό περιεχόμενο. Δώστε στο content σας την απαραίτητη προσοχή, μελετήστε τη ταιριάζει στη φιλοσοφία & την αισθητική σας και η αναγνωρισιμότητα τoυ brand δεν θα αργήσει! Επιλέξτε ένα θέμα που σας παθιάζει. Κάντε ένα πρόγραμμα για την πρώτη εβδομάδα με καθημερινά posts για αυτό το θέμα.

Ανεβάστε posts (photos, videos) και stories καθημερινά για το θέμα σας. Συμπεριλάβετε πάντα σωστό copy (κείμενο) και 7-11 hashtags που δεν είναι συνηθισμένα αλλά έχουν μικρότερα & δυναμικά κοινά. Δοκιμάστε videos στο IGTV επίσης. Mnν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες ή videos που βρήκατε ή αγοράσατε από stock slides – είναι προτιμότερο το υλικό σας να είναι αυθεντικό, να το δημιουργείτε εσείς. Ο κανόνας για το περιεχόμενό σας είναι ποιότητα και συνέπεια.

3. Το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς – η δύναμη του storytelling

Σε ποιον δεν αρέσουν οι ιστορίες; Κεντρίστε εύκολα την προσοχή των ακολούθων σας με αφηγήσεις ιστοριών και εμπειριών για το θέμα που έχετε επιλέξει. Μπορεί να είναι η ιστορία σας ή του brand σας, πώς ξεκινήσατε τη δική σας επιχείρηση ή αν συνεχίζετε την οικογενειακή επιχείρηση του θείου, του παππού ή του μπαμπά σας ή τι είδατε βήμα-βήμα όταν πήγατε κάπου. Πείτε μια behind-the-scenes ιστορία π.χ. την έμπνευσή σας για ένα νέο προϊόν. Oι ιστορίες σε posts ή διαδοχικά stories είναι ιδανικές για να αποτυπωθείτε στους followers. Mην ξεχνάτε ότι οι ιστορίες εγείρουν συναισθήματα και καθετί που συνδέουμε με χαρά, συγκίνηση ή ενθουσιασμό μένει πιο εύκολα στη μνήμη μας!

Πηγή: neolaia.gr

Total
6
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *