5 tips για να διακοσμήσεις σωστά τη βιτρίνα του καταστήματός σου

Τα διακοσμητικά αυτοκόλλητα εφαρμόζονται εύκολα, αλλάζονται όσο συχνά θες και είναι ένας οικονομικός τρόπος να ανανεώσεις τη βιτρίνα του καταστήματός σου.

Οι βιτρίνες είναι πρακτικά η διαφήμιση του καταστήματος. Είναι αυτές που καθορίζουν αν ένας πελάτης θα μπει μέσα ή θα προσπεράσει και θα πάει στο επόμενο. Με τα αυτοκόλλητα βιτρίνας μπορείτε να πλησιάσετε και να εντυπωσιάσετε τον πελάτη. Ίσως πιστεύεις ότι μια εντυπωσιακή βιτρίνα χρειάζεται μεγάλο budget ή κάποιον υπερταλαντούχο διακοσμητή. Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που χρειάζεσαι είναι φαντασία, κάποιες φορές χιούμορ και μερικά απλά tips.

1. Πες μια ιστορία

Δεν αρκεί απλά να γεμίζεις την βιτρίνα σου με πράγματα σχετικά με τη σεζόν ή κάποιο εποχικό event. Πρέπει να βρίσκεις ένα θέμα και μετά να εντάσσεις τα προϊόντα. Για παράδειγμα, ένα κατάστημα οικειακών ειδών, με αφορμή το Χάλογουιν, κρέμασε στη βιτρίνα ορίζοντια κάθε είδους σκούπα που διέθετε προσθέτοντας ένα αυτοκόλλητο βιτρίνας με την λεζάντα “Which broom” (ποια σκούπα;) κάνοντας άμεση αναφορά στη σύνδεση ιπτάμενης σκούπας-μάγισσας.

2. Σκέψου το οπτικό κομμάτι

Πριν αρχίσεις την τοποθέτηση, τράβα μια γραμμή για να σημαδέψεις το σημείο στο ύψος των ματιών, το οποίο βλέπουν οι περαστικοί. Δυστυχώς αυτό δεν είναι εύκολο να το υπολογίσεις με το νου γιατί συνήθως το πάτωμα του καταστήματος είναι πιο ψηλά από τον εξωτερικό δρόμο. Τα βασικά κομμάτια της βιτρίνας πρέπει να τοποθετηθούν σε αυτό το ύψος.

3. Χρησιμοποίησε έντονα χρώματα και σχήματα

Όσο πιο έντονα χρώματα ή σχήματα τόσο περισσότερο θα τραβήξεις τα βλέμματα. Δεν χρειάζεται καν να είσαι καλλιτέχνης για να πετύχεις ένα ωραίο σχέδιο για τη διακόσμηση της βιτρίνας αφού υπάρχουν τρομερά αυτοκόλλητα που τοποθετούνται και αφαιρούνται πανεύκολα. Στο urbanstickers.gr θα βρεις πολλά έτοιμα σχέδια, ενώ αν θέλεις μπορείς να τροποποιήσεις και κάποια σύμφωνα με τις ανάγκες σου -για παράδειγμα σε περίοδο εκπτώσεων. Κάνοντας μια μικρή αναζήτηση στο eshop τους βρήκαμε σε αυτοκόλλητα καταστημάτων από εξωτικούς ανανάδες μέχρι σανίδες του σερφ (οριακά σε φυσικό μέγεθος!) και από λαμπερούς ήλιους μέχρι έξυπνα moto.

4. Απόφυγε το «συνωστισμό»

Αντί να μπουκώσεις τη βιτρίνα με πολλά διαφορετικά προϊόντα, κράτα το τοπίο «καθαρό» με λίγους κωδικούς. Αν θες να τοποθετήσεις ποσότητα, δοκίμασε να βάλεις πολλά κομμάτια του ίδιου προϊόντος. Αν φτιάξεις έναν φοίνικα από σαγιονάρες ας πούμε θα τραβήξει πολλά περισσότερα βλέμματα από το τοποθετούσες απλά δύο ζευγάρια στη βιτρίνα.

5. Άλλαζε συχνά το περιεχόμενο

Η ανανέωση είναι που τραβάει ίσως περισσότερο απ’ όλα τα βλέμματα. Προσπάθησε να αλλάζεις συχνά τη διακόσμηση της βιτρίνας σου ή τα προϊόντα για να κρατάς το ενδιαφέρον του κόσμου ζωνταντό. Να έχει κάτι να περιμένει για να δει. Ευτυχώς, με τόσο μεγάλη ποικιλία σε αυτοκόλλητα βιτρίνας στο urbanstickers.gr και με τέτοιες τιμές, μπορείς να την ανανεώνεις όσο συχνά θες!

Πηγή: athensvoice.gr

Total
3
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *