6 τρόποι να γυμναστείς με αποτέλεσμα χωρίς να πρέπει να πας γυμναστήριο!

Διανύουμε την εποχή που όλοι τρέχουν στους διαδρόμους των γυμναστηρίων με υπερωρίες, προκειμένου να χάσουν κάποια περιττά κιλά, για να μπορέσουν να βγουν στις παραλίες και να κάνουν τις διακοπές τους με όσο το δυνατόν λιγότερες τύψεις και ντροπές. Σπαταλούν ώρες ατελείωτες στα γυμναστήρια, καθώς και ενέργεια και χρήμα. Οι συνδρομές σε αυτά όμωςκοστίζουν αρκετά. Οκ, μπορεί να εμφανίζονται ορισμένες προσφορές πού και πού, αλλά και πάλι το ποσό που θα δώσεις δεν είναι αμελητέο.

Στην περίπτωση, λοιπόν, που δεν έχεις ούτε χρήμα ούτε διάθεση να συμβιβαστείς με τα ωράρια του γυμναστηρίου, να ξέρεις ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις που δεν απαιτούν να βάλεις το χέρι στη τσέπη και είναι εξίσου αποδοτικές με το γυμναστήριο. Προσωπικά, πάντα προτιμούσα να γυμνάζομαι στο σπίτι μου, χωρίς να με βλέπει κανείς και να μπορώ να ακούω μουσική όσο δυνατά θέλω εγώ. Αυτό είναι κάτι που μπορείς να κάνεις κι εσύ,μαζί με μερικές άλλες εναλλακτικές, για όλα τα γούστα:

#1 Γιογκίνι εδώ μέσα έχουμε;

Η γιόγκα γίνεται όλο και δημοφιλέστερη τα τελευταία χρόνια. Και δικαιολογημένα, μιας και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος εκγύμνασης. Με αυτή γυμνάζεσαι τόσο σωματικά όσο και πνευματικά. Τα μοναδικά έξοδά σου θα είναι να αγοράσεις ένα ειδικό στρώμα όπου θα κάνεις τις ασκήσεις σου, αλλά και άνετα και ελαστικά ρούχα, αν δεν έχεις ήδη βέβαια. Εάν δεν είσαι εξοικειωμένος/η με τη γιόγκα, τότε μπορείς να αναζητήσεις μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές στάσεις online, ενώ στο πολύ δημοφιλές κανάλι στο YouTube Yoga With Adrienne, θα δεις και θα μάθεις τα πάντα για το συγκεκριμένο τρόπο εκγύμνασης από την καλύτερη δασκάλα!


#2 Τρεχάτε ποδαράκια μου, τρεχάτε!

Και γιατί να τρέξεις στο διάδρομο ενός γυμναστηρίου, ενώ μπορείς να το κάνεις στο πάρκο της γειτονιά σου, που είναι μες στην πρασινάδα, σε όμορφη τοποθεσία, παρέα με άτομα που απολαμβάνουν κι εκείνα το jogging τους; Δεν υπάρχει καλύτερη αίσθηση από το να τρέχεις σε ανοιχτό χώρο και να νιώθεις ελεύθερος/η την ώρα που γεμίζουν τα πνευμόνια σου με οξυγόνο. Το jogging δεν κοστίζει απολύτως τίποτα και είναι ό,τι καλύτερο για την καρδιά σου. Βάλε τα ακουστικά σου λοιπόν, άνετα αθλητικά παπούτσια, πάρε ένα μπουκαλάκι νερό μαζί σου και πήγαινε μέχρι το πιο κοντινό παρκάκι ή άλσος να απολαύσεις τον καθαρό αέρα.


#3 Ποδηλατάδα κανείς;

Θυμάσαι όταν ήμασταν μικροί, που καβαλούσαμε ένα ποδήλατο και κάναμε βόλτες στις αλάνες μέχρι να εξαντληθούμε τελείως; Χτυπούσαμε και το χαρακτηριστικό κουδουνάκι κάθε φορά που βρισκόταν κάποιος στο δρόμο μας και θέλαμε να κάνει άκρη. Τι ωραίες εποχές, ρε φίλε! Ήρθε η ώρα λοιπόν να τις επαναφέρουμε. Στο εξωτερικό, έχουν πιάσει το νόημα εδώ και χρόνια. Ένα καλό ποδήλατο και ένα κράνος είναι ο μόνος εξοπλισμός που χρειάζεσαι για να βάλεις αυτό το νέο τρόπο μετακίνησης στην καθημερινότητά σου και να κάνεις κορμάρα. Οι ανηφορικοί δρόμοι της Αθήνας ειδικά, θα συντελέσουν πολύ σε αυτό!


#4 Ευκαιρία για τις δουλειές του σπιτιού

Χμμμ πουλάκια μου, βρήκα την ιδανική ευκαιρία να σας πουλήσω μερικούς πολύ καλούς λόγους για το ότι οι δουλειές του σπιτιού αποτελούν φοβερή γυμναστική.(Οι μαμάδες με ευχαριστούν αργότερα.) Σοβαρά τώρα, με αυτόν τον τρόπο βγαίνεις διπλοκερδισμένος. Ούτε το σπίτι θα είναι αχούρι, αλλά και τις θερμίδες σου θα έχεις κάψει, χωρίς καν να το πάρεις χαμπάρι. Με το ξεσκόνισμα, το σκούπισμα, το σφουγγάρισμα και το σιδέρωμα, αν το καλοσκεφτείς, χρησιμοποιείς σχεδόν όλα τα σημεία του σώματός σου και γυμνάζεσαι και με το παραπάνω. Σε προκαλώώώ λοιπόν, από αύριο να αρχίσεις να εφαρμόζεις το είδος γυμναστικής που ονομάζεται «συγυρίζω το σπίτι»!


#5 Σκάσε και κολύμπα

Η κολύμβηση είναι ένας ακόμη εξαιρετικός τρόπος γυμναστικής. Το καλοκαίρι, οι περισσότεροι επισκεπτόμαστε σχεδόν καθημερινά τη θάλασσα. Αντί λοιπόν να χάνεις την ώρα σου κάνοντας ηλιοθεραπεία, βούτα στα καταγάλανα νερά και κολύμπα. Σε πρώτη φάση, βάλε στόχο τη σημαδούρα και στη συνέχεια αύξησε την απόσταση και πήγαινε ακόμη παραπέρα. Πάντα με προσοχή όμως, γιατί η θάλασσα είναι απρόβλεπτη. Καλό θα ήταν να έχεις και παρέα μαζί σου, για παν ενδεχόμενο.

#6 Γράψου στη σχολή YouTube

Τα κανάλια που θα βρεις με το περιεχόμενο που θες, πίστεψέ με, είναι αμέτρητα. Άμα ψάξεις λίγο παραπάνω, θα καταλήξεις ποια παρουσιάζουν το είδος γυμναστικής που σε ικανοποιεί, αναλόγως τη μυϊκή ομάδα που θες να γυμνάσεις, και θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα στο σπίτι σου. Αυτό που έχεις να κάνεις εσύ είναι να πατήσεις απλώς εγγραφή! Και το play όσο πιο συχνά μπορείς. Επίσης, δε χρειάζεται να σε απασχολεί το θέμα των οργάνων και των διαφόρων βοηθημάτων, λίγη φαντασία να βάλεις και θα καταλάβεις πως ό,τι χρειάζεσαι το έχεις ήδη σπίτι σου

 

Πηγή: neopolis.gr


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *