8 λαχανικά που πρέπει να ξεκινήσεις να τρως μέσα στην άνοιξη!

Την επόμενη φορά που θα πας για τα φοιτητικά σου ψώνια, θυμήσου να περάσεις και από τον πάγκο με τα λαχανικά διότι η συγκεκριμένη εποχή είναι η καταλληλότερη για 8 πεντανόστιμα λαχανικά που μας φέρνει η άνοιξη!

Και αν τα χρώματα και οι γεύσεις που πρόκειται να σου χαρίσουν δεν είναι αρκετά για να σε πείσουν, παρακάτω σου εξηγώ αναλυτικά γιατί πρέπει να ξεκινήσεις να τρως τα συγκεκριμένα λαχανικά!

Κουνουπίδι

Η χαμηλή περιεκτικότητά του σε υδατάνθρακες, το κάνει ένα καλό υποκατάστατο της πατάτας. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην οικοδόμηση ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος, προλαμβάνει τη γήρανση του δέρματος και βοηθά στην επούλωση των πληγών.

Μπρόκολο

Είναι ισχυρότατο αντιοξειδωτικό, έχει βιταμίνη C περίπου όση και το λεμόνι, πολεμάει πολλές ασθένειες ,όπως καρδιοπάθειες και οστεοπώρωση

Μαρούλι

Περιέχει βιταμίνες A, B, C, D και E, Ασβέστιο, Φώσφορο, Κάλιο, Κοβάλτιο Χαλκό, Χλώριο, Ιώδιο, Σίδηρο, Ψευδάργυρο, Μαγνήσιο, Μαγγάνιο και άλλα μεταλλικά άλατα.

Κολοκυθάκια

Η υψηλή περιεκτικότητα αυτού του μικρού λαχανικού σε φυτικές ίνες, νερό, βιταμίνη Α και C, κάλιο, ασβέστιο και φυλλικό οξύ, παίζει σημαντικό ρόλο στην καλή λειτουργία των ματιών, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, στην ενδυνάμωση της καρδιάς και των πνευμόνων και στη διατήρηση ενός υγιούς βάρους. Η βιταμίνη Α, εκτός των άλλων, φροντίζει για σωστή όραση, υγιές δέρμα και καλή λειτουργία των πνευμόνων, ενώ η βιταμίνη C στηρίζει το ανοσοποιητικό και αναπνευστικό σύστημα.

Ραπανάκια

Εχουν αντιβακτηριακές και αντιμυκητιακές ιδιότητες. Είναι στην πραγματικότητα ένα μέλος της οικογένειας των λάχανων.Τα ραπανάκια περιέχουν βιταμίνη C, κάλιο και άλλα ιχνοστοιχεία

Πιπεριές

Οι πιπεριές όλων των χρωμάτων είναι πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη Α και C, λυκοπένιο, καθώς και καροτενοειδή. Έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, με αποτέλεσμα να συμβάλλουν στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και στην αντιγήρανση. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση χρωματιστών λαχανικών, όπως είναι οι πιπεριές, μπορεί να θωρακίσει τον οργανισμό μας απέναντι σε λοιμώξεις και στο κοινό κρυολόγημα

Αρακάς

Ο αρακάς είναι πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών (χαμηλής βιολογικής αξίας) και  υδατανθράκων που δίνουν ενέργεια στον οργανισμό. Περιέχει αρκετό κάλιο (ρυθμίζει το ενδοκυττάριο υγρό) , λίγο νάτριο, φώσφορος ( σημαντικός για την ομαλή λειτουργία της καρδιάς, των νεφρών και του νευρικού συστήματος), καροτίνη (προστατεύει των οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες) και πολλές φυτικές ίνες (καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και καρκίνου του παχέως εντέρου).

Μανιτάρια

Θεωρούνται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχουν αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών. Επίσης, έχουν τις ίδιες πρωτεΐνες με το κρέας (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρούνται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελούν ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχουν ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμμ.). Το ελάχιστο νάτριο, τέλος, που βρίσκουμε σε αυτά, τα κάνει ιδιαίτερα αγαπητά σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι.

Επίσης, στα λαχανικά της άνοιξης είναι τα σπαράγγια, τα λεμόνια, τα καρότα και τα φασολάκια.

Μη χάνεις χρόνο λοιπόν! Ξεκίνα να τα καταναλώνεις προτού φύγει η άνοιξη!

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *