Ασκηθείτε… Εναλλακτικά!

Βαρέθηκες το διάδρομο του γυμναστηρίου; Το τροχαδάκι στην παραλία; Την μπάρα με τα βάρη και το στρωματάκι των κοιλιακών; Μη σε πιάνει το μαράζι. Είμαστε εμείς εδώ να σου προτείνουμε τρόπους εκγύμνασης που σε διασκεδάζουν, σε εκτονώνουν και αποκαλύπτουν την καλλιτεχνική πλευρά σου.
Ρεπορτάζ: Χριστίνα Ντεχόλα
Φωτογραφίες: Σάκης Γιούμπασης

 


ΤΑΕ ΒΟ


ΤοΤΑΕ ΒΟ είναι αερόβιο πρόγραμμα με επιρροές από πολεμικές τέχνες όπως το kick boxing, το tae kwon do, το muai thai, το tai chi και άλλες. Βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό και προσφέρει μυϊκή τόνωση, εκτόνωση και σε αποσπά από τα προβλήματα της καθημερινότητας. «Μπορούν να συμμετέχουν άτομα από 10 μέχρι ακόμη και 80 χρονών» μας λέει χαρακτηριστικά ο Ιουστίνος. Ακόμη και οι αρχάριοι μπορούν να ακολουθήσουν εύκολα, χωρίς να έχουν απαραίτητα εμπειρία από οποιαδήποτε πολεμική τέχνη. Άντρες και γυναίκες μπορούν να παρακολουθούν το μάθημα και να τα καταφέρνουν εξίσου καλά. Διώχνοντας την αρνητική ενέργεια μπορούν να χτίσουν ένα γερό σώμα και να αποκτήσουν καθαρό μυαλό χωρίς περιττό άγχος.
Ιουστίνος, Elixir studios.


ZUMBA


Η Zumba είναι το παιδί που γεννήθηκε όταν ο Beto Perez από την Κολομβία, μπέρδεψε την αερόβια γυμναστική με το χορό. Γυμνάζεσαι χορεύοντας και διασκεδάζοντας. Η μεγάλη επιτυχία της zumba στηρίζεται στην ευκολία και τη διαφορετικότητα. «Είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα πάρτι» μας λέει η Πηνελόπη. Υπάρχουν πολλές κατηγορίες όπως zumba gold ειδική για ηλικιωμένους, zumba toning με βαράκια, aqua zumba σε πισίνα και άλλες. Τα οφέλη της zumba είναι η αποτελεσματική αερόβια άσκηση, η μυϊκή τόνωση και φυσικά η έκφραση μέσα από της χορευτικές κινήσεις και τους λατινοαμερικάνικους ρυθμούς. Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες , σε γυναίκες και άνδρες. Ας μην ξεχνάμε ότι ο δημιουργός της ήταν άντρας!
Πηνελόπη, Elixir Studios.
 


AERIAL SILKS


Το Aerial Sliks ( ακροβατικά με πανιά) ανήκει στην κατηγορία του Aerial Dance και προήλθε από την Λατινική Αμερική όταν οι ακροβάτες ενός τσίρκου έψαχναν τρόπο να διαφοροποιήσουν τα εναέρια ακροβατικά τους. «Δε χρειάζεται να είναι κανείς ακροβάτης για να ασχοληθεί με τα πανιά» μας βεβαίωσε ο Δημήτρης. «Αρκεί ένας μήνας προπόνησης και ήδη μπορείς να κάνεις τα πρώτα σου κόλπα» . Εκτός από τη σύσφιξη που πετυχαίνεις, το aerial sliks βοηθάει θεραπευτικά γιατί ισιώνει τη σπονδυλική στήλη και σου μαθαίνει να ελέγχεις άριστα το σώμα σου. Τελευταία μα εξίσου σημαντική είναι η έκφραση, η δυναμικότητα και το συναίσθημα γιατί, ας μην ξεχνάμε πως είναι Aerial Dance, δηλαδή χορός.
Δημήτρης, Block 33.
 

POLE DANCE


Το pole dance εκτός από αισθησιακός χορός είναι ένας πολύ πρωτότυπος τρόπος να γυμνάσουμε το σώμα μας, να αποκτήσουμε ευλυγισία και ορθοσωμία. Το pole dance περιλαμβάνει χορό στο έδαφος και στο στύλο, ακροβατικά αλλά και ένα κάπως πιο εκφραστικό κομμάτι. Όλα αυτά συμβάλλουν ώστε να ανέβει η διάθεση, η αυτοπεποίθηση και το κίνητρο για βελτίωση. Η Ελευθερία μας λέει ότι, παρόλο που φαίνεται δύσκολο, οι μαθητές και μαθήτριες του πρώτου μόλις επιπέδου μπορούν μια χαρά και σκαρφαλώνουν στο στύλο και χορεύουν τις πρώτες τους χορογραφίες με άνεση. Α, και ας μην ξεχνάμε ότι δίχως να το καταλάβει κανείς καίει λίπος βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό, μπορεί ακόμη να βοηθήσει στην εξαφάνιση της κυτταρίτιδας!
Ελευθερία, Polosi Pole Studio
 


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *