#Άσκηση_ημέρας | Προβολές ποδιών

Οι προβολές είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις ποδιών αφού ενεργοποιούνται πολλοί μύες κατά την εκτέλεσή τους. Φαινομενικά είναι μία εύκολη άσκηση αλλά υπάρχουν κάποια σημεία κλειδιά όσον αφορά την τεχνική τους.

Πώς να τους κάνεις σωστά

Αρχικά οι μύτες και των 2 ποδιών πρέπει κοιτάνε μπροστά και το άνοιγμα των ποδιών θέλω να είναι αρκετά μεγάλο ώστε όταν εκτελούμε την άσκηση το γόνατο του μπροστινού ποδιού να μην περνάει τη μύτη.

Λυγίζουμε και τα 2 γόνατα 90 μοίρες αλλά με προσοχή στο πίσω γόνατο, δεν το χτυπάμε κάτω.

12884442_10206117908487400_610042321_n

Επίσης καθώς εκτελούμε την προβολή κρατάμε το σώμα μας κάθετο προς το έδαφος χωρίς να σκύβουμε μπροστά. Έτσι το γόνατο του μπροστινού ποδιού μένει πίσω από το γόνατο όπως ακριβώς θέλουμε.

Υπάρχουν βέβαια και οι πλαινές προβολές. Μόνο που στις συγκεκριμένες ανοίγεις το πόδι στο πλάι. Λυγίζει μόνο αυτό το γόνατο και πάλι προσέχεις το γόνατο να μην περνάει τη μύτη του ποδιού. Το άλλο πόδι παραμένει τεντωμένο.

12903592_10206117913087515_199391329_o

 

Κι αφού τώρα είμαστε σίγουροι ότι κατέχουμε την τεχνική μπορούμε να εντάξουμε τις προβολές στο πρόγραμμά μας!

Αν είσαι αρχάριος καλό θα ήταν να ξεκινήσεις με εναλλαγή ποδιών και επιστροφή στην αρχική θέση. ‘Επειτα μπορείς να μένεις στο ένα πόδι προβολή και μετά να περνάς στο άλλο. Μπορείς να προσθέσεις αλτήρες στα χέρια.

Στους πιο προχωρημένους προσθέτουμε προβολές με περπάτημα ή εναλλαγή ποδιών με πηδηματάκι.

Ανάλογα λοιπόν με το επίπεδο σου επέλεξε την κατάλληλη εκδοχή και φυσικά τις κατάλληλες επαναλήψεις.

 

12896412_10206117929927936_669787588_o

 

Για τους αρχάριους καλό θα ήταν οι επαναλήψεις να είναι στις 12-15 επαναλήψεις σε κάθε πόδι από 3 σέτ, ενώ οι προχωρημένοι μπορούν να ανέβουν και σε σέτ αλλά και σε επαναλήψεις (π.χ. 20 επαναλήψεις από 4-5 σέτ)

Καλή επιτυχία

 

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *