Δεκαπέντε συμβουλές διατροφής για να χάσεις κιλά μέχρι τα Χριστούγεννα

Λίγο οι διαφημίσεις για τις γιορτές που πλησιάζουν, κάτι οι βιτρίνες των καταστημάτων που έχουν φορέσει τα γιορτινά τους, όπως και μερικές ματιές στο ημερολόγιο είναι αρκετές να σου θυμίζουν ότι δε μένει ούτε ένας μήνας για τα Χριστούγεννα.

Ξαφνικά θυμάσαι ότι τους τελευταίους 3-4 μήνες αποφεύγεις τη ζυγαριά καθώς και ότι το αγαπημένο σου παντελόνι περιμένει υπομονετικά για το πότε θα ξεπρηστείς για να το ξαναφορέσεις.

Παρακάτω σου προτείνω μερικές απλές και γρήγορες λύσεις που θα σου δώσουν μια την ανάσα που χρειάζεσαι μέχρι τις γιορτές.

  1. Ξεκίνα να πίνεις 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά.
  2. Κόψε τελείως τα αναψυκτικά.
  3. Στον καφέ σου βάλε υποκατάστατο ζάχαρης και προτίμησε τον χωρίς αφρόγαλα.
  4. Περιόρισε το αλκοόλ στα 2-3 ποτήρια κρασί την εβδομάδα.
  5. Προσπάθησε να κάνεις 3 βασικά γεύματα ημερησίως και 2 ενδιάμεσα, με διάστημα 3 ωρών μεταξύ τους.
  6. Στα ενδιάμεσα γεύματα, μπορείς να φας φρούτα ή κάποια μπάρα δημητριακών ή 1 μικρό παστέλι ή μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  7. Το βραδινό σου,  καλό θα είναι να το πάρεις 2 ώρες πριν ξαπλώσεις. Φρόντισε επίσης, να είναι κάτι ελαφρύ, όπως μια σαλάτα με λίγη άπαχη φέτα και ψωμί ή γιαούρτι με βρώμη και λίγο μέλι.
  8. Στο μεσημεριανό σου γεύμα, μη ξεχνάς τη σαλάτα! Εκτός απο βιταμίνες, θα σε γεμίσει με πολλές φυτικές ίνες που θα δημιουργήσουν γρήγορο κορεσμό.
  9. Για μεσημεριανά γεύματα, μπορείς να έχεις 1 φορά την εβδομάδα κοτόπουλο, ψητό ή βραστό σε συνδυασμό με λίγο βραστό ρύζι, 2 φορές την εβδομάδα ψάρι, ψητό ή βραστό με λίγο ψωμί, 1 φορά την εβδομάδα όσπρια και 1 φορά την εβδομάδα λαχανικά με λίγη φέτα και ψωμί.
  10. Απέφυγε τελείως τα τηγανητά. 
  11. Στο μαγείρεμα του φαγητού σου χρησιμοποίησε μόνο ελαιόλαδο.
  12. Μπαχαρικά, καρυκεύματα και διάφορα μυρωδικά, θα δώσουν γεύση και άρωμα στο φαγητό σου, χρησιμοποίησε τα.
  13. Αν θέλεις κάτι γλυκό, επέλεξε λίγη κουβερτούρα ή 1 μπολ ζελέ ή λίγο γλυκό του κουταλιού, σαν απογευματινό γεύμα.
  14. Αν νιώθεις ότι η πείνα σου δεν μπορεί να περιμένει μέχρι το επόμενο γεύμα, θυμήσου ότι μπορείς να καταναλώσεις άφθονα καροτάκια και αγγουράκια, τα οποία θα περιορίσουν λίγο τη όρεξη σου.
  15. Προσπάθησε να μη παραγγείλεις έτοιμο φαγητό ,αν όμως δεν είναι εφικτό, προτίμησε κάτι σε ψητό, άπαχο ,με αρκετή σαλάτα

Ακολουθώντας τα παραπάνω, είναι σίγουρο ότι θα νιώσεις καλύτερα με το σώμα και τα κιλά σου. Μην αργείς λοιπόν, ξεκίνα από τώρα και  αν κάποια στιγμή «παρεκτραπείς»  μην τα παρατήσεις, συνέχισε κανονικά και το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει!

Καλή αρχή….

Total
9
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *