Είσαι φοιτητής; Αυτές είναι οι 5 συνταγές που θα σε σώσουν!

Το απόλυτο διατροφικό κιτ επιβίωσης: Τα ζήσαμε, τα φάγαμε και συνεχίζουμε να τα επιλέγουμε. Τελεία και παύλα.
Ένα από τα θεματάκια (για να μην πούμε χοντρές προβληματάρες) που καλείσαι να διαχειριστείς (θέλοντας και μη) όταν είσαι φοιτητής είναι προφανώς… το φαγητό.
Θυμάαασαι τότε που γυρνούσες απ’ το σχολείο και είχατε για μεσημεριανό κάτι φακές, κάτι φασολάκια, κάτι αρακάδες, ψάρι, φάβα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, κι εσύ ξενέρωνες τη ζωούλα σου, κατέβαζες κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα και δεν ήθελες ούτε να μυρίσεις το σπιτικό φαγητό;

Έλα που περνάει ο άτιμος ο καιρός (😫) και φτάσαμε να είμαστε περήφανοι φοιτητές και, όπως έχεις διαπιστώσει άλλωστε, αν δεν προνοήσεις εσύ για την καθημερινή σου διατροφή, το στομάχι σου δεν παίζει να γεμίσει από μόνο του.

Σχώρα μας ρε μάνα που συχτιρίζαμε με τα φασολάκια, αλλά να ξέρεις ότι τώρα που μεγαλώνουμε και σε νιώθουμε, είμαστε ευγνώμονες για όλα τα όσπρια που προσπάθησες τόσα χρόνια με πολύ κόπο και πολλή αγάπη να μας ταΐσεις.

Μικρή δόση συγκίνησης και πάμε παρακάτω…

Επειδή τώρα είσαι φοιτητής, όμως, κι αν δε μαγειρέψεις εσύ το μεσημέρι ή το απόγευμα, μάλλον ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ (εκτός κι αν έχεις γειτόνισσα τη Ματίνα τη Μανταρινάκη), πρέπει οπωσδήποτε να έχεις στο νου σου ένα basic διατροφικό πλάνο για την εβδομάδα σου, ειδάλλως δεν τα βλέπουμε καλά τα πράγματα:

Μιας και το φαγητό μας απασχολεί αρκετά, διότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας και εξαιρετικά αναγκαίο, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα διατροφικό κιτ επιβίωσης που τα έχει όλα. Ή για να το πούμε πιο σωστά: Έχει όσα πρέπει να έχει: Τις πέντε βασικές, θεμελιώδεις, υπέρτατες και τελικά αναντικατάστατες συνταγές της φοιτητικής ζωής. Κι όποιος διαφωνεί, ας μιλήσει τώρα αλλιώς ας σιωπήσει για πάντα. Ήρεμα το λέω.

Είσαι φοιτητής το λοιπόν και δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς:

1. Αυγά μάτια 

Μωρέ, σου βάλανε αυγά σε καφάσι και στα στείλανε από το χωριό, μην τα αφήνεις στο ψυγείο να χαλάνε. Μια εξάδα, μια ντουζίνα, δεν έχει σημασία πόσα. Το point είναι ότι με δύο αυγά, μπορείς να κάνεις ένα σούπερ tasty brunch ή απλώς lunch ή απλώς breakfast στην τελική και καθάρισες.

Πώς;

Ζεσταίνεις λίγο λάδι ή βούτυρο σε ένα μεγάλο τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά, ρίχνεις τα αυγά σου μέσα, (αφού τα σπάσεις προφανώς😂) και τα αφήνεις εκεί για κανένα 5λεπτο.

Τα βγάζεις προσεκτικά με τη σπάτουλα από το τηγάνι, τα βάζεις στο πιάτο σου, τους ρίχνεις λίγο αλάτι ή πιπέρι ή πάπρικα ή ό,τι γουστάρεις, τα συνοδεύεις με λίγο ψωμί ή αβοκάντο και απολαμβάνεις υπεύθυνα!

Σου φαίνεται λίγο για να χορτάσεις; Κόψε και δύο πατάτες και πέτα τες κι αυτές στο τηγάνι. Κόλαση.

2. Τοστ

Μη το γελάς καθόλου.

Όσο ηθοποιός σημαίνει φως, άλλο τόσο φοιτητής σημαίνει τοστ. Τελεία και παύλα. Είναι αυτή η φάση που πας σούπερ μάρκετ κι αγοράζεις τύπου ζαμπόν, τυριά και ψωμί του τοστ, άντε κανένα γάλα, χυμό και καφέ και σου βγαίνει ο λογαριασμός κοντά στο 15ρι. Μας δουλεύουν; ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; ΤΟΣΤ ΠΗΡΑ, ΟΧΙ ΣΟΛΩΜΟ ΣΚΩΤΙΑΣ.

Anyway, τοστ πάντα και παντού, γιατί ποιος έχει όρεξη ν’ ανοίγει μάτια κουζίνας και φούρνους και να πλένει κατσαρόλες, μέρα μεσημέρι ή μεσάνυχτα που σ’ έπιασαν οι λιγούρες; Βάζεις το ψωμάκι σου στην τοστιέρα, περιμένεις 4 λεπτά και καθάρισες. Το τοστ δε θα σε απογοητεύσει ποτέ. Κ-α-ν-ό-ν-α-ς.

3. Σνίτσελ με κάτι

Το σνίτσελ, ή αλλιώς, «παναρισμένος γευστικός παράδεισος» είναι ένα φαγητό που όλοι οι φοιτητές προτιμήσαμε και θα προτιμάμε μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Ρίχνεις λίγο λάδι στο τηγάνι σε θερμοκρασία περίπου 150 βαθμών και το τηγανίζεις για 3 λεπτά από κάθε μεριά, μέχρι να πάρει αυτό το υπέροχο χρυσοκαφέ χρώμα.

Το σνίτσελ είναι εύκολο, νόστιμο και πηγαίνει με όλα: Συνοδεύεις με σαλάτα, ρύζι, πατάτες, πουρέ, πατατοσαλάτα ή πίκλες και είσαι υπέρκομπλέ (Μην ακούω τώρα ότι δε σ’ αρέσουν οι πίκλες.)

4. Ζυμαρικά με λαχανικά

Αγαπάμε τα ζυμαρικά σε ό,τι σχήμα και εκδοχή αυτά υπάρχουν και δεν τα αλλάζουμε με τίποτα: Πέννες, βίδες, φιογκάκια, σπαγκέτι, κριθάρι, έχουν μια σπέσιαλ θέση στη διατροφική καρδιά μας.

Η πείνα χτυπάει κόκκινο, όμως, και δεν έχεις ούτε πολύ χρόνο, ούτε πολλά υλικά για σάλτσες και μαγείρεμα.

Ευτυχώς να λες που φρόντισε ο Μπάρμπα Στάθης, προσφέροντάς μας 5 διαφορετικές και ούλτρα λαχταριστές επιλογές ζυμαρικών με λαχανικά.

Έχεις όρεξη για μακαρόνια βίδες με μανιτάρια και καρότο; ✔

Θέλεις πένες με αρακά και κολοκυθάκι; ✔

Προτιμάς πένες με σπανάκι; ✔

Σ’ αρέσει το κριθαράκι με μανιτάρια; ✔

Προτιμάς κριθαράκι με πιπεριές και ντομάτα; ✔

Τώρα μπορείς να βρεις και τις 5 παραπάνω συνταγές σε όλες τις καταψύξεις των σούπερ μάρκετ και να απολαύσεις τα πιο νόστιμα, γρήγορα και οικονομικά ζυμαρικά με λαχανικά που έχεις δοκιμάσει ποτέ.

Τι υλικά θα χρειαστείς;

Αποκλείεται να μην έχεις στην κουζίνα σου λίγο νερό, λάδιαλάτι και πιπέρι, γιατί αυτά είναι τα μόνο υλικά που θα χρειαστείς για να φτιάξεις τα πεντανόστιμα ζυμαρικά με λαχανικά του Μπάρμπα Στάθη.

Πώς;

Παίρνεις ένα βαθύ τηγάνι ή μια κατσαρόλα, σοτάρεις το περιεχόμενο της συσκευασίας, χωρίς να το ξεπαγώσεις, με 3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο για 5 με 8 λεπτά σε δυνατή ένταση.

Προσθέτεις λίγο νερό, αν θες βάζεις λίγο αλάτι και πιπέρι, τα βράζεις σε χαμηλή ένταση για 8 με 10 λεπτά, με κλειστό καπάκι, ανοίγοντας και ανακατεύοντας συχνά.

Θα χρειαστείς μόλις 15 λεπτά και είσαι έτοιμος να εντυπωσιάσεις όλη την παρέα με την απόλυτη γκουρμεδιά που ετοίμασες! Εκείνοι θα νομίζουν ότι σου πήρε ώρα να κόψεις λαχανικά και να τα συνδυάσεις με ζυμαρικά, αλλά στην πραγματικότητα εσύ δεν έχεις κουραστεί καθόλου για το αποτέλεσμα κι ούτε έχεις χαλάσει πολλά χρήματα.

Προμηθεύσου κι εσύ μια συσκευασία ζυμαρικών με λαχανικά και θα δεις ότι το φοιτητικό μαγείρεμα όντως μπορεί να γίνει παιχνιδάκι!

5. Μπιφτέκια στον φούρνο 

Επιχείρηση «μπιφτέκι» και δε σηκώνουμε κουβέντα. Από τις πιο απλές και αγαπημένες αποστολές που μπορείς να φέρεις εις πέρας στην κουζίνα σου, χωρίς να παιδευτείς ιδιαίτερα.

Επειδή μάλλον δεν έχεις πολύ χρόνο για να πλάθεις σφαιρίδια κιμά, εμπιστεύεσαι το αγαπημένο κρεοπωλείο της γειτονιάς σου, αγοράζεις μοσχαρίσιο μπιφτέκι ή μπιφτέκι γαλοπούλας και είσαι ήρεμος.

Ετοιμάζεις ένα σύντομο dressing με μουστάρδα, λάδι, ρίγανη, αλάτι, πιπέρι και το περιχύνεις πάνω στο μπιφτέκι σου.

Προθερμαίνεις τον φούρνο σου στους 180 βαθμούς, τοποθετείς το μπιφτέκι σου σε ένα πυρεξάκι (ή πάνω σε λαδόκολλα για να μην έχεις να τρίβεις μετά με τις ώρες) και το αφήνεις στον φούρνο για κανένα 40λεπτο.

Έτοιμο! Κόβεις και καμιά πατάτα ή σαλάτα και τρως σαν βασιλιάς!

 

Πηγή: https://www.neolaia.gr/2020/02/07/eisai-foititis-oi-5-sidayes-pou-tha-se-sosoun/

Total
3
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *