Επιβάτες αεροπλάνου καθησυχάζουν τετράχρονο με αυτισμό

Ο Braysen είναι ένα αγοράκι τεσσάρων ετών με αυτισμό που συνήθως του αρέσει να πετάει. Σε μια πτήση της United Airlines από το Σαν Ντιέγκο στο Χιούστον, όμως, έπαθε κρίση. Τότε το πλήρωμα του αεροπλάνου, αλλά και οι επιβάτες προσπάθησαν όλοι μαζί να τον βοηθήσουν.

Όπως εξήγησε η μητέρα του παιδιού, Lori Gabriel στο CNNi, λίγο πριν την απογείωση ο Braysen έβγαλε τη ζώνη του καθίσματος, λέγοντας ότι ήθελε να κάτσει στο πάτωμα.

«Ήταν αδύνατο να τον συγκρατήσουμε. Αντιστεκόταν τόσο σε μένα, όσο και στον πατέρα του. Μας ήταν δύσκολο να τον επαναφέρουμε στην καρέκλα του και να του βάλουμε ξανά τη ζώνη. Άρχισε να κλωτσάει, να φωνάζει και να χτυπάει. Τότε ήταν που ήρθε μια αεροσυνοδός και μας είπε ότι το αεροπλάνο δεν θα μπορούσε να απογειωθεί, μέχρι το παιδί να καθίσει στη θέση του», ανέφερε η μητέρα.

Όταν της εξήγησε ότι το παιδί έχει αυτισμό και ότι χρειάζεται ένα λεπτό για να το συνεφέρει, η αεροσυνοδός έφυγε. Επέστρεψε στη συνέχεια μαζί με δύο ακόμα αεροσυνοδούς, οι οποίες τη ρώτησαν πώς μπορούσαν να βοηθήσουν.

Τότε, σύμφωνα με τη μητέρα, ανέλαβαν αμέσως δράση: Πρώτα άφησαν τον Braysen να καθίσει στην αγκαλιά της για την απογείωση, ενώ την ίδια ώρα τον κρατούσε και ο πατέρας του. Μόλις έσβησε η ένδειξη για τις ζώνες ασφαλείας, η μητέρα άφησε κάτω το παιδί, γιατί ούρλιαζε και της επιτίθετο.

Το πλήρωμα τον άφησε να κάτσει στο πάτωμα, δίπλα τους. «Όταν είναι σε υπερδιέγερση, ο κραδασμός τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα», λέει η Gabriel. Κάποια στιγμή, το παιδί κλώτσησε μια επιβάτιδα που καθόταν απέναντι, μία αεροσυνοδό, η οποία ήταν εκτός υπηρεσίας σε εκείνη την πτήση, με την μητέρα να εξηγεί ότι ήταν πολύ καλή και τους έλεγε ότι δεν πειράζει, εάν το αγόρι κλωτσούσε τα πόδια της.

Τότε το αγόρι πήγε στην πρώτη θέση και άρχισε να κλωτσάει το κάθισμα ενός άντρα. «Ο Braysen φαινόταν χαρούμενος εκεί και δεν θέλαμε να τον μετακινήσουμε. Είπα στον άντρα ότι λυπάμαι, και μου απάντησε ότι δεν τον πειράζει. Συστήθηκε στον Braysen και έκαναν ‘hi 5’», είπε η μητέρα και συνέχισε:

«Όλοι στην πρώτη θέση ήταν ευγενικοί μαζί του τον ρωτούσαν το όνομά του, του έδειχναν φωτογραφίες από τα κινητά τους και τον άφηναν να κάτσει όπου ήθελε. Οι αεροσυνοδοί μας ρωτούσαν συνέχεια αν χρειαζόμασταν τίποτα, φροντίζοντας όλους μας».

Λίγο προτού χωριστούν, η εκτός υπηρεσίας αεροσυνοδός έδωσε στην μητέρα ένα σημείωμα στο οποίο εξέφραζε τη συμπαράστασή της στην οικογένεια και επαινούσε τη μητέρα για τη δύναμή της.

Η Gabriel ανέβασε το σημείωμα στο Facebook μαζί με μια φωτογραφία του Braysen από την πτήση και ένα ευχαριστώ στην εταιρεία, στο οποίο η United απάντησε αμέσως, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι ανυπομονούν να ξαναδούν τον Braysen σε κάποια πτήση τους.

Η μητέρα δηλώνει ευγνώμων για την καλοσύνη που δέχτηκε, σημειώνοντας ότι για πρώτη φορά οι άνθρωποι έδειξαν μεγάλη κατανόηση και βοήθεια για τον αυτισμό του γιου της, κάτι που όπως είπε της δίνει ελπίδα για το μέλλον.

Πηγή: e-motions.gr

Total
5
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *