Επτά ιδέες για παραγγελίες delivery που δε θα σε παχύνουν!

Η φοιτητική ζωή, οι γευστικοί πειρασμοί που σε περιβάλλουν, οι παρέες που σε  παρασύρουν και άλλες πολλές αιτίες, κάνουν το delivery να φαντάζει μονόδρομος, ή καλύτερα απόλαυση. Ταυτόχρονα όμως, η συχνή κατανάλωση τους, οδηγούν σε περιττά κιλά τα οποία ασκούν ασφυκτική πίεση στο σώμα σου και στη συνείδησή σου. Μην ανησυχείς, παρακάτω σου προτείνουμε κάποιες γευστικές και υγιεινές επιλογές που μπορείς να επιλέξεις από τα delivery.

Πίτσα

giphy

Ενα κομμάτι πίτσα με τυρί, έχει περίπου 240 θερμίδες. Προτίμησε πίτσα με απλή ζύμη, μόνο με τυρί και λαχανικά ή  τύπου μαργαρίτα και συνόδεψε την με σαλάτα. Απέφυγε να προσθέσεις αλλαντικά και μη τη συνοδέψεις με τηγανιτές φτερούγες ή πατάτες.

Βόλτα στο γυράδικο

Μια καλή επιλογή είναι, πίτα αλάδωτη με σουβλάκι κοτόπουλο, τζατζίκι και μουστάρδα μαζί με σαλάτα(χωρίς σος). Πες όχι στο γύρο από χοιρινό ή κοτόπουλο, τις τηγανίτες πατάτες και τη σος.

Μαγειρευτό φαγητό

giphy-1

Μπορεί να μοιάζει με της μαμάς, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι ίδιο. Προτίμησε τα φαγητά με λαχανικά, όσπρια, τα ψητά κρέατα και συνόδεψε τα με σαλάτα, χωρίς σος. Απέφυγε τα τηγανιτά, τα ορεκτικά και το περιττό ψωμί.

Στην καφετέρια

Πολλές φορές μετά το καφέ μας θέλουμε να ‘τσιμπήσουμε’ κάτι. Επέλεξε ένα απλό τοστ, χωρίς βούτυρο ή μια αράβικη πίτα, χωρίς πολλά υλικά και σος. Επίσης καλή επιλογή είναι μία σαλάτα, χωρίς dressing ή 1 γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τις σφολιάτες, τα κρουασάν και το club sandwich.

Burger house

Η παρέα έχει όρεξη για burger , δεν θέλεις να τους χαλάσεις χατίρι ,αλλα προβληματίζεσαι τι θα παραγγείλεις. Επέλεξε μπέργκερ με φιλέτο κοτόπουλο, με λαχανικά, μουστάρδα  και 1 φέτα τυρί. Απέφυγε τα πανέ κρέατα, το διπλό μπιφτέκι, τις τηγανίτες πατάτες και τη σος.

Βόλτα σε ιταλικό

giphy-2

Καλό είναι να αποφύγεις το σκορδόψωμο, το μπέικον, σάλτσες με κρέμα γάλακτος, τα μακαρόνια φούρνου , τα κρέατα με σάλτσες και τα τυριά. Πολύ καλή επιλογή είναι τα μακαρόνια με λαχανικά ή μακαρόνια με βάση τη πρωτεΐνη (γαρίδες, κιμά), μαζί με σαλάτα.

Κινέζικο

giphy

Επέλεξε το ρύζι στον ατμό με άπαχα κομμάτια πάπιας, επίσης τα πιάτα με σάλτσα σόγιας ή λεμόνι και τα λαχανικά. Οσο για τα spring rolls, το τηγανιτό ρύζι, τα noodles και τα πιάτα με ξηρούς καρπούς ,καλό θα είναι να τα αποφύγεις.

Χρήσιμες συμβουλές: 

  • Φρόντισε, 2 με 3 ημέρες να ετοιμάζεις κάποιο απλό γεύμα στο σπίτι και να μη τρως συχνά φαγητό απ έξω.
  • Χρησιμοποίησε έτοιμα υλικά όπως βάση για πίτσα & ετοίμασε στο σπίτι τα φαγητά του delivery.
  • Οι μερίδες των delivery είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερες των κανονικών.Σπάσε τη μερίδα στα 2 και συνόδευσε την με σαλάτα: θα έχεις φαγητό για 2 ημέρες, θα γλυτώσετε χρήματα και θερμίδες.
  • Μοιράσου το φαγητό με το φίλο σου ή  τον αγαπημένο σου.
  • Κύκλωσε στο menu του κάθε εστιατορίου ποιες είναι οι «ασφαλείς» επιλογές.
  • Μην ξεχνάς πως τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε ΚΑΘΕ γεύμα.
  • Αν θέλετε επιδόρπιο, ψάξτε για χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά παγωμένο γιαούρτι, σορμπέ ή φρέσκα φρούτα.

Total
1
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *