#exetastiki | Πώς να αποβάλλεις το άγχος σου έξυπνα και αποτελεσματικά

Διανύεις μια δύσκολη περίοδο, το ξέρουμε. Εμείς με τη σειρά μας το μόνο που θέλουμε είναι να απαλύνουμε αυτόν το γολγοθά που περνάς (αστείο) και να σου δώσουμε κάποιες λογικές συμβουλές για να αντιμετωπίσεις καλύτερα την κατάσταση. Γιατί όσο και να μην το πιστεύεις τώρα, λύσεις υπάρχουν και μάλιστα μπορούν να σε διευκολύνουν πολύ και αποτελεσματικά.

                                                                                            Γράφει ο Βασίλης Θυμιανίδης 

Ξέρουμε επίσης ότι είναι μια περίοδος έντονου άγχους και δεν ξέρεις πώς να το αποβάλλεις γιατί πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό. Καλά, όλα τα ξέρουμε; (κι αυτό αστείο ήταν). Παρακάτω προτείνουμε τρόπους για να ηρεμήσεις και να εκτονώσεις αυτό το αναθεματισμένο το άγχος. Φοιτητής – άγχος: 1-0!

Προσπάθησε να βάλεις ένα πρόγραμμα στο διάβασμά σου!

Αυτό είναι σημαντικό για να μην πελαγώσεις τελευταία στιγμή. Οι περισσότεροι τρέχουν και δε φτάνουν, τελευταία στιγμή, για να βγάλουν την ύλη. Εσύ όμως, που δεν θέλεις να βρεθείς στην ίδια θέση, αυτή τη φορά είναι καλό να προνοήσεις. Γιατί όποιος προνοεί

Δεν είναι κακό να ξεκινήσεις γυμναστήριο μέσα στην εξεταστική

Αρκεί να μην αμελήσεις το διάβασμα. Λίγη γυμναστική ωστόσο θα σε κάνει πιο χαρούμενο αλλά ταυτόχρονα θα σε χαλαρώσει κιόλας. Θα εκτονώνεις κάπου την οργή σου για τα  μαθήματα που δεν ήθελες να έχεις ποτέ στις σπουδές σου. Για τους καθηγητές που σε ζόρισαν χωρίς λόγο. Ε, τέλος πάντων θα βρεις ένα σωρό λόγους.

Oι καλοί σου οι φίλοι θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις

Γιατί άλλωστε οι φίλοι στα δύσκολα φαίνονται. Εκεί που έχεις πελαγώσει με το διάβασμα πάρε το φιλαράκι σου και βγες για μια μπύρα στο μπαρ της γειτονιάς. Έτσι χαλαρά! Θα αλλάξει η διάθεση σου. Θα αλλάξεις παραστάσεις, κάτι που χρειάζεσαι για να είσαι περισσότερο αποδοτικός.

Mην πίνεις πολλούς καφέδες

Ναι, το ξέρουμε ότι σε κρατάνε σε επιφυλακή και σε εγρήγορση αλλά φτάνει με τους πολλούς καφέδες. Τονώνουν τόσο το νευρικό σου σύστημα και σου προκαλούν έξτρα άγχος. Καλύτερα να κοιμηθείς μια ώρα νωρίτερα και να είσαι ήρεμος παρά να είσαι στην τσίτα 12 η ώρα τα μεσάνυχτα. Ένας καλός ύπνος εξάλλου θα σε κάνει πιο αποδοτικό.

Eλπίζουμε οι συμβουλές μας να σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις και να πας όσο πιο ψύχραιμος γίνεται στην αίθουσα της εξέτασης. Είναι στο χέρι σου! Καλή τύχη!!!


Aγαπούσα τις πολύωρες συζητήσεις από μικρό παιδί. Ύστερα μεγάλωσα και αποφάσισα να σπουδάσω πολιτικές επιστήμες. Αφού έμαθα να σκέφτομαι, έστρεψα την προσοχή μου στην επικοινωνία, τα social media και τη δημοσιογραφία. Έτσι προέκυψε και το μεταπτυχιακό στα Digital Media στο τμήμα Δημοσιογραφίας. Αγαπάω τις φρέσκες ιδέες. Είμαι υπέρμαχος της καλής και ποιοτικής φιλίας. Για οποιαδήποτε απορία σας, δίνω όλες τις απαντήσεις στα social. Ραντεβού στα social λοιπόν!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *