Γιατί δυσκολευόμαστε να χάσουμε βάρος ακόμα κι αν γυμναζόμαστε

Είχατε βάλει στόχο πριν από έναν χρόνο ότι θα ξεκινήσετε αυστηρά άσκηση ώστε να χάσετε επιτέλους το βάρος που ταλαιπωρεί την υγεία και μαζί την αυτοπεποίθησή σας. Όμως, δεν έχετε παρατηρήσει κάποια ουσιαστική διαφορά στο σώμα σας και τώρα αρχίζετε να ανησυχείτε για το ότι το πρόβλημα ίσως να βρίσκεται αλλού ή ότι δεν γυμνάζεστε σωστά.

Τα πράγματα μπορεί να σας φαίνονται πολύπλοκα, αλλά δεν είναι. Πράγματι, η απώλεια βάρους αποτελεί μια σύνθετη διαδικασία και η ευκολία επίτευξής της αλλάζει ανάλογα με τον τρόπο ζωής, εκτός από την ηλικία και τον μεταβολισμό μας. Για να μπορέσετε να εντοπίσετε τι χρειάζεται να αναπροσαρμόσετε, παρακάτω έχουμε συλλέξει 4 πιθανούς λόγους που ο τρόπος ζωής σας μπορεί να σαμποτάρει τις προσπάθειες να χάσετε βάρος.

Δεν υπολογίζουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε

Μπορεί να γυμνάζεστε όσο και όπως χρειάζεται, αλλά μετά από κάθε προπόνηση, να καταλήγετε να τρώτε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού απ’ ότι στο παρελθόν. Ακόμα κι αν οι επιλογές σας έχουν γίνει υγιεινότερες, δεν σημαίνει ότι δεν είναι σημαντικό πια να υπολογίζετε τις μερίδες σας. Για παράδειγμα, οι ξηροί καρποί είναι πράγματι υγιεινοί και μας γεμίζουν ενέργεια, αλλά έχουν παράλληλα και αρκετές θερμίδες. Επομένως, χρειάζεται μέτρο και ενσυνείδητη κατανάλωση.

Γυμναζόμαστε υπερβολικά πολύ και πιέζουμε τον οργανισμό μας

Κι εδώ οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι υπάρχει μέτρο. Η ασχολία με τη γυμναστική, όταν δεν είχατε πριν καμία επαφή, χρειάζεται να περνά μέσα από ομαλά στάδια. Η άσκηση ασκεί μια κάποια πίεση στο σώμα και γι’ αυτό χρειάζεται να αφουγκραζόμαστε τα όριά του. Αν δεν το κάνουμε, μπορεί να έχουμε τα αντίθετα αποτελέσματα, δηλαδή επειδή θα στρεσάρετε το σώμα σας, αυτό θα παράγει περισσότερη κορτιζόλη, ουσία που δυσκολεύει εξαιρετικά την καύση λίπους.

Δεν επιλέγουμε σωστό διατροφικό μενού

Το γεγονός ότι ασκείστε αρκετά δεν σημαίνει ότι μπορείτε μετά να καταναλώσετε γλυκά, ζάχαρη και λιπαρά χωρίς φόβο και ενοχή. Δεν υπάρχει μια μυστική συνταγή για όλους, αλλά βασικός κανόνας είναι να προτιμάμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, να μειώνουμε την κατανάλωση κρέατος και επεξεργασμένων προϊόντων.

Παραλείπουμε την άσκηση ενδυνάμωσης

Ευτυχώς ή δυστυχώς, για να χάσουμε ομαλά και σωστά το περιττό βάρος, χρειαζόμαστε μια ποικιλία ασκήσεων και εστιάζουν σε διαφορετικά σημεία και λειτουργίες του σώματος. Η αεροβική άσκηση είναι μεν πολύτιμη για την καύση λίπους και την ενίσχυση του μεταβολισμού, αλλά δεν βοηθά στο χτίσιμο της μυϊκής μάζας. Αυτό που το καταφέρνει είναι η άσκηση ενδυνάμωσης με πιο συνήθης μορφή τα βάρη.

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *