Γυμναστική στο σπίτι | Arms & Abs Fun Workout [video]

Δεν λέω, πολύ ωραία και sexy τα γυμνασμένα πόδια και οπίσθια. Σκέψου όμως πόσες φορές ζήλεψες καλοσχηματισμένα και γυμνασμένα χέρια.

Ξέρω οι περισσότερoι τρομάζουν με τον όρο «γυμνασμένα χέρια» γιατί νομίζετε ότι τα δικέφαλα σας θα «φουσκώσουν» και το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό είμαι εγώ ή ο Σβαρτσενέγκερ (πολλοί με παρομοιάζουν με αυτόν τον κυριούλη και απορώ γιατί). Θα έπρεπε να ξέρεις όμως ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείς βαράκια πολλών κιλών, να ακολουθήσεις ένα φορτωμένο πρόγραμμα όγκου με πολλές ασκήσεις, σετ και επαναλήψεις για να αποκτήσεις τέτοια «φουσκωμένα» χέρια.

Εμείς αυτό που θέλουμε εδώ είναι να τονώσεις τους μύες σου (αυτό είναι το καινούργιο sexy) και να κυκλοφορείς με αυτοπεποίθηση όταν φοράς ρούχα που τους αναδεικνύουν.

Άρπαξε λοιπόν τα μονόκιλα βαράκια σου ή 2 μπουκαλάκια νερό ή ακόμα και τίποτα από τα δύο και LET’S DO THIS!!!!!

The workout

Στο video που ακολουθεί σου έχω 4 ασκήσεις για χέρια και 2 ασκήσεις για κοιλιακούς που χωρίζονται σε δεξιά μεριά και αριστερή(έτσι για να μην ξεχνιόμαστε).

Κάθε άσκηση εκτελείται 25 δεύτερα και το διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις είναι περίπου 4 δεύτερα.

Μόλις τελειώσουν και οι 8 ασκήσεις έχεις ολοκληρώσει το πρώτο σετ. Ξεκουράζεσαι 1 λεπτό και ξεκινάς από την αρχή τις ασκήσεις για ακόμα ένα σετ. Αν είσαι προχωρημένος μπορείς να επαναλάβεις ακόμα και 3 ή 4 φορές τον κύκλο με τις 8 ασκήσεις.

Συχνότητα

Αυτήν την προπόνηση μπορείς να την εντάξεις στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα 3 φορές (π.χ. Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή) με μία μέρα ξεκούραση ενδιάμεσα και δεν θα έχεις να ζηλέψεις τίποτα από κανέναν.

Καλή προπόνηση

 

 

Total
4
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *