«Μένουμε σπίτι»: 6 (διαφορετικές) προτάσεις για να τα βγάλεις πέρα

Έχεις ξεμείνει από πράγματα για να κάνεις που “μένεις σπίτι”; Σου έχουμε μερικές ξεχωριστές προτάσεις!
Δεύτερο Σαββατοκύριακο που «μένουμε σπίτι» και… δεν ξέρεις τι άλλο να κάνεις. Έχεις καθαρίσει τα πάντα. Έχεις δει όλες τις σειρές και τις ταινίες του Netflix και έχεις απαντήσει σε κάθε πρόκληση στο Instagram. Πώς θα περάσουν και οι υπόλοιπες μέρες καραντίνας;
Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου και δεν τα είχες σκεφτεί. Εμείς, απλά, θα στα πούμε και εσύ μπορείς να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει καλύτερα.

1. Δες κλασσικές ταινίες του Hollywood

Έχεις δει όλες τις νέες ταινίες που έχουν κυκλοφορήσει. Έχεις δει ότι υπάρχει στο Netflix. Γιατί, λοιπόν, να μην κάνεις μία βουτιά στην ιστορία του κινηματογράφου και στο Hollywood. Να δεις αυτές τις ταινίες που έχουν χαρακτηριστεί, πλέον, κλασσικές και πολλοί μιλάνε για αυτές.

Ταινίες του Billy Wilder, του William Wyler, του John Ford και του Orson Welles. Ταινίες που θα σε μεταφέρουν σε μία τελείως διαφορετική εποχή. Ίσως, σε πιο αθώα χρόνια!

Υπάρχει και ολόκληρη καμπάνια στην Αμερική για να δεις τις ταινίες αυτές τώρα που θα είσαι στο σπίτι.

2. Journaling

Χρησιμοποιώ τον αγγλικό όρο γιατί ακούγεται, κάπως, πιο ενθουσιώδης. Αλλά, στην πραγματικότητα, είναι η διαδικασία του να κρατάς ημερολόγιο.

Κάθε μέρα, το πρωί ή πριν πέσεις για ύπνο, γράψε σε ένα ημερολόγιο τι πέρασες την ημέρα. Τις σκέψεις σου. Τα συναισθήματά σου. Είναι μία ευχάριστη ώρα που ασχολείσαι αποκλειστικά με τον εαυτό σου. Άσε που θα έχεις αναλυτική περιγραφή από το τι έκανες και αισθανόσουν κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Σε λίγα χρόνια, θα το διαβάζεις και θα γελάς με τις σκέψεις για τη συντέλεια του κόσμου και όλα τα υπόλοιπα που σε τρόμαζαν τότε!

3. Γυμναστική στο σπίτι

Έχεις ακούσει από διάφορους να στο προτείνουν, αλλά δεν το έχεις δοκιμάσει ποτέ. Είτε είσαι άνθρωπος που τρελαίνεσαι για το γυμναστήριο, είτε δεν έχεις καλή σχέση με τη γυμναστική, μπορείς να βρεις αναλυτικά βιντεάκια στο YouTube, όπου γυμναστές σου προτείνουν ασκήσεις για όλο το σώμα.

Αν είσαι από αυτούς που θέλουν να το ψάξουν αρκετά, μπορείς να χωρίσεις τις ημέρες για να γυμνάσεις συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες. Και για αυτά υπάρχουν βιντεάκια. Και θα είναι ακριβώς όπως έκανες στο γυμναστήριο!

4. Προσπάθησε να κάνεις διαλογισμό

Μπορεί να μην είσαι έτοιμος για κάτι τέτοιο. Μπορεί να το χλευάζεις και να λες «Εγώ, ποτέ!». Όμως, ο διαλογισμός είναι κάτι που θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να νιώσεις λίγο καλύτερα.

Τώρα, που η κατάσταση είναι έτσι και εσύ είσαι όλη μέρα κλεισμένος μέσα στο σπίτι, το να κάτσεις δέκα λεπτά με κλειστά τα μάτια και να διώξεις όλη την αρνητική ενέργεια από μέσα σου, θα σε βοηθήσει άπειρα. Θα νιώσεις καλύτερα!

Θα νιώσεις, λίγο, πιο χαρούμενος!

5. Μαγείρεψε

Ψάξε συνταγές από το ίντερνετ. Άνοιξε παλιά βιβλία με συνταγές που έχει η μητέρα σου. Γενικά, ψάξε και ασχολήσου με τη μαγειρική.

Η μαγειρική είναι κάτι αρκετά απλό, αλλά και δύσκολο, ταυτόχρονα. Θέλει χρόνο και την απερίσπαστη προσοχή σου. Μπορεί στην καθημερινότητά σου να μην μπορείς να το κάνεις. Οπότε, τώρα, ήρθε η ώρα για να δεις τι μπορείς να κάνεις στην κουζίνα.

Επίσης, η μαγειρική, μαζί με τα αρώματα από τα φαγητά σε κάνουν να έχεις μία πιο καλή διάθεση!

6. Ανακάλυψε ένα νέο χόμπι

Με τη βοήθεια του διαδικτύου μπορείς να μάθεις άπειρα πράγματα. Από το να παίζεις κιθάρα, να μάθεις μία καινούρια γλώσσα, μέχρι το να λύνεις γρίφους και να παίζεις σκάκι.

Το ίντερνετ σε περιμένει να το ανακαλύψεις σωστά. Εσύ γιατί κάθεσαι και απλά σκρολάρεις στο Instagram; Έτσι, δε θα αντέξεις ούτε μία μέρα μέσα!

Ενώ, αν βρεις ένα καινούριο χόμπι, αρχίσεις να μαθαίνεις κάτι που σου αρέσει, το «μένουμε σπίτι» θα γίνει παιχνιδάκι για σένα. Πίστεψε με! Βοηθάει πολύ!

Πηγή: neolaia.gr

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *