O NIVO σε νέους ρόλους

Συναντήσαμε τον Νίκο Βουρλιώτη λίγο πριν το ανέβασμα του φημισμένου Musical FAME στο οποίο συμμετέχει στη Θεσσαλονίκη.

Συναντήσαμε τον Νίκο Βουρλιώτη λίγο πριν το ανέβασμα του φημισμένου Musical FAME στο οποίο συμμετέχει στη Θεσσαλονίκη. Ένας άνθρωπος που έχει αναλάβει τόσο πολλούς και διαφορετικούς ρόλους στην πορεία του στον καλλιτεχνικό χώρο, δεν μπορεί παρά να μας κεντρίζει το ενδιαφέρον να θέλουμε τον γνωρίσουμε καλύτερα. Πολυπράγμων, έξυπνος, ευθύς και υποδειγματικός συνομιλητής, κυρίες και κύριοι, ο NIVO αποκλειστικά στο mycampus.gr! 

Συνέντευξη Κατερίνα Ευσταθιάδου (twitter: @KaterinaEFS) 

Παίζεις μουσική σε γνωστά clubs, συμμετέχεις σε γνωστά μουσικά σχήματα σε σκηνές και κέντρα διασκέδασης, έχεις παίζει σε κινηματογραφικές ταινίες, και ο τηλεοπτικός φακός σε έχει αγαπήσει. Τώρα σε συναντάμε στο θέατρο και μάλιστα σε ένα από τα πιο φημισμένα musicals όλων των εποχών. Πώς τα καταφέρνεις και είσαι μέσα σε όλα αυτά; 

Το θέμα είναι κατά πόσο μπορείς να ανταπεξέλθεις σε όλα αυτά και ο πιο σημαντικός παράγοντας που παίζει ρόλο είναι η δουλειά. Το πώς αντιλαμβάνεσαι το κάθε τι και κατά πόσο δουλεύεις πάνω σε αυτό για να το διεκπεραιώσεις σωστά. 

Δεν σε φοβίζει να το δοκιμάζεσαι;

Με φοβίζει, εννοώ πάντα με δημιουργικό τρόπο και τόσο όσο χρειάζεται για να σταθώ με σοβαρότητα και υπευθυνότητα και να δουλέψω πάνω σ’ αυτό έτσι όπως πρέπει. 

Πώς μπήκες στο cast του fame;

Αυτό ήταν ιδέα της Live2 και της σκηνοθέτιδας, Θέμιδας Μαρσέλλου. Με τον ίδιο τρόπο που σκέφτηκαν το ρόλο της Αλέκας Κανελλίδου στο ρόλο της κυρίας Σέρμαν της διευθύντριας της σχολής, ακριβώς με το ίδιο σκεπτικό και θέλοντας κυρίως να στοχεύσουν σε αυτή την κόντρα που έχει και ο ρόλος αυτός καθαυτός και η σύμπραξη με την Αλέκα Κανελλίδου, μου πρότειναν αυτό το ρόλο.

Μίλησέ μας για το ρόλο σου.

Κάνω τον καθηγητή χορού, τον κύριο Μπελ, ο οποίος είναι ένας διάσημος χορευτής μπαλέτου στη Νέα Υόρκη που είχε τραυματιστεί σοβαρά κάποια στιγμή και έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση και από χορευτής επέλεξε να γίνει καθηγητής χορού και εμψυχώνει με τον δικό του τρόπο τα παιδιά. Είναι ένας άνθρωπος πολύ εσωστρεφής, απαιτητικός και αυστηρός, αγαπάει πάρα πολύ το χορό και δένεται συναισθηματικά με τους μαθητές του και τον Τάιρον Τζάκσον, ο οποίος είναι και ο αγαπημένος του γιατί σ’ αυτόν βλέπει ένα πολύ μεγάλο ταλέντο, και έναν ειδικό τρόπο που βλέπει , όχι μόνο τα πράγματα και το χορό αλλά και τη ζωή ολόκληρη. Μέσα σε αυτό το μιούζικαλ παρουσιάζεται η σχέση ενός καθηγητή που βλέπει τους μαθητές πέρα από τις επιδόσεις και τις δυνατότητες σε αυτό που έχουν να κάνουν και προσπαθεί να τους εμψυχώσει και να τους κάνει να δουν σοβαρά όχι μόνο το χορό αλλά και την προοπτική του να αλλάξουν τη ζωή τους προς το καλύτερο.

Έχοντας δει αρκετά στο χώρο του θεάματος, γιατί θεωρείς ότι αξίζει κάποιος να έρθει να δει τη συγκεκριμένη παραγωγή;

Θεωρώ ότι υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί λόγοι για να παρακολουθήσεις την παράσταση. Αφενός μεν γιατί μέσα σε αυτήν την τρίωρη μουσική παράσταση υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι. Είναι πολύ σπάνιο να συναντήσεις τόσο ταλέντο μαζεμένο σε μία «ομπρέλα» είτε αφορά μία παράσταση είτε μία συναυλία είτε οτιδήποτε. Επίσης θεωρώ πολύ σημαντική την επανεμφάνιση της Αλέκας Κανελλίδου, μνημειώδη θα τη χαρακτήριζα. Είναι μία πολύ μεγάλη και πλούσια παραγωγή όχι μόνο σε σχέση με τις μέρες κρίσης που όλα περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό αλλά είναι γενικότερα μια πολύ μεγάλη παραγωγή. Πάρα πολλοί ηθοποιοί, πολλοί χορευτές, ζωντανή ορχήστρα, σκηνικά, οπτικοακουστικό θέαμα υψηλών προδιαγραφών. Και το έργο αυτό καθεαυτό πέρα από την ιστορία που κουβαλάει, καβαλάει και ένα μήνυμα για τα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την ψυχαγωγία για το πώς πρέπει να αντιλαμβάνονται τα πράγματα σε αυτό που λέγεται showbiz, πως πρέπει να κρατήσουν τις ισορροπίες σε ουρανό και γη, να «πατάμε στα πόδια μας» αλλά και σε ό,τι αφορά τη διαχείριση της προσωπικότητας και του ταλέντου που μπορεί να έχει κάποιος. Είναι τόσα πολλά τα ταλέντα εκεί έξω τα οποία πολλές φορές αποπροσανατολίζονται και χάνονται. Έχει να κάνει με τη νεολαία και με το πώς πρέπει να διαχειρίζονται την καθημερινότητα και τους κινδύνους εντός και εκτός εισαγωγικών είτε λέγεται ναρκωτικά είτε περίεργοι στόχοι και περίεργες παρέες.

Φαντάζομαι ότι ως καταξιωμένο μουσικό με τόσα χρόνια στο χώρο πολλά νέα παιδιά σε συμβουλεύονται. Σε αυτήν περίπτωση σου βγαίνει αυτό του «καθηγητή» όπως τώρα στο ρόλο σου;

Όταν με προσεγγίζουν παιδιά βρίσκω αρκετές ομοιότητες με τον χαρακτήρα που υποδύομαι στο Fame. Με τη διαφορά ότι ο ρόλος είναι σε πολύ πιο αυστηρά πλαίσια σε σχέση με αυτό που κάνει. Εγώ από την άλλη πλευρά σαν Νίκος και σαν Goin’ Through δεν επεδίωξα ποτέ μία τέτοια σχέση με τους ανθρώπους που δουλεύουν δίπλα μου είτε αυτοί είναι νεότεροι καλλιτέχνες. Η σχέση μου με αυτούς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αμφίδρομη. Είμαι και εγώ πολλές φορές μαθητής με τα νέα παιδιά.

 

Αν δεχτούμε ότι τα πράγματα είναι ίσως πιο δύσκολα από ποτέ για να μπει κάποιος στο χώρο, ποια εφόδια θα πρέπει να έχει μια νέα μπάντα ή καλλιτέχνης για να καταφέρει κάτι;

Σίγουρα είναι αρκετά δύσκολα τα πράγματα καθώς έχει αλλάξει πλέον η δομή του συστήματος που πολλές φορές έπαιρνε ένα ταλέντο και το επικοινωνούσε. Σήμερα μπορείς να το κάνεις μόνος σου μέσω του ίντερνετ και καλώς η κακώς με την κατάλληλη και την προσεχτική και λογική διαχείρισή του μπορείς να το επικοινωνήσεις με πολύ υγιή τρόπο εκεί έξω. Ίσως το ίντερνετ σήμερα να είναι ο τρόπος να επικοινωνήσεις το ταλέντο σου χωρίς μεσάζοντες και με αυθεντικό τρόπο. Όλα αυτά τα χρόνια  παρουσίαζαν ανθρώπους χωρίς ταλέντο και τους επέβαλλαν και τους θεοποιούσαν στα μάτια του κοινού. Σήμερα υπάρχει η δυνατότητα να διαπραγματευτούν όλοι και κοινό και οι παραγωγοί τον τρόπο με τον οποίο αφενός μεν θα διαλέγουν τα ταλέντα και στη συνέχεια θα τα επικοινωνούν. Όσο δύσκολα και αν είναι πλέον τα πράγματα, γιατί υπάρχει ένας διαφορετικός τρόπος που αντιλαμβάνεται τα πράγματα το ελληνικό ραδιόφωνο είτε αυτό λέγεται chart είτε media inspector είτε top 10, είτε υπάρχουν managers που έχουν συμφέροντα κάτω από κάποιες συνθήκες είτε λέγεται τηλεόραση που βλέπει και αυτή τα πράγματα με τελείως διαφορετικό τρόπο, δεν παύει να υπάρχει τρόπος να δείξεις το ταλέντο σου με πολύ αληθινό και άμεσο τρόπο. Πολύ πρόσφατα ξεχώρισα έναν πιτσιρικά 16 χρονών από την Καλαμαριά στη Θεσσαλονίκη, που λέγεται Vitto και τον γνώρισα μέσα από ένα online βιντεάκι όπου έκανε ραπ και συνεργάστηκα μαζί του και πλέον ετοιμάζουμε και τη δεύτερη  δουλειά μαζί. Γίνεται και υπάρχουν εκατοντάδες παραδείγματα που κάνουν δουλειά και έχουν καταξιωθεί ο καθένας στο χώρο του.

Επειδή ότι βλέπω ότι έχεις έντονη παρουσία στα social media σε τι βαθμό αξιοποιείς αυτό το νέο μέσο;

Πέρα από τις πολύ διαδεδομένες πλατφόρμες facebook, twitter έχουμε μπει κι εμείς σε όλο αυτό το πράγμα αφενός για να το κατανοήσουμε και αφετέρου να το αξιοποιήσουμε σωστά και ανταγωνιστικά και με πιο ιδιαίτερο και προσωπικό στυλ που μπορεί να βγάλει κάτι από εσένα.

Ειδικά στο twitter βλέπουμε περιστατικά από το να παρουσιάζει κάποιος τη δουλειά του, να κάνει χαβαλέ, άλλος ασκεί πολιτική, μέχρι και ειδήσεις βγαίνουν…

Αυτή η ελευθερία ίσως είναι η πεμπτουσία όλου αυτού για μένα, δηλαδή το να μπορώ να πω την άποψή μου να διαβάσω την άποψη του άλλου να συμμετέχω να έχω την ευκαιρία να διαφωνήσω. Όλο αυτό είναι πολύ σημαντικό και ήταν και προβλεπόμενο από τη στιγμή που καταργήθηκαν οι πλατείες οι γειτονιές, οι συνοικίες και εγκλωβιστήκαμε στους 4 τοίχους. Θα έπρεπε να βρει κάποιος τον τρόπο, τη νέα αλάνα να μαζευόμαστε να μιλάμε σοβαρά, να κάνουμε χαβαλέ, να λύνουμε τα προβλήματά μας.

Έχεις ραπάρει σε μουσικά φεστιβάλ, σε river parties, σε clubs αλλά και σε πίστες. Είναι διαφορετική η ενέργεια που λαμβάνεις ανάλογα με το χώρο;

Βεβαίως γιατί είναι και διαφορετικό το κοινό που καθορίζει και την ενέργεια. Άλλο κοινό έχει το River Party της Καστοριάς άλλο κοινό μία πολιτική συναυλία και άλλο κοινό ένα club. Το Φεστιβάλ στην Καστοριά συγκεκριμένα όπου έγινε χαμός το καλοκαίρι που κάναμε μια εμφάνιση, είναι αξιοσημείωτο και τείνει να γίνει διεθνές φαινόμενο με όλη αυτή την επιτυχία που έχει αν και νομίζω ότι είναι ήδη. Βλέπω και παρακολουθώ ότι γίνονται σημαντικές αναφορές από ξένα media για το συγκεκριμένο φεστιβάλ και είμαι πολύ περήφανος που συμμετείχα δυο φορές στο συγκεκριμένο. Υπάρχει η αίσθηση ότι δημιουργείται μια κοινότητα που αρχίζει  να αποκτάει την άνεση για να συναναστραφεί αφενός και στη συνέχεια να διασκεδάσει. Είναι και ο χώρος εκεί στο Νεστόριο που έχει μια φοβερή ενέργεια και είναι απίστευτα χαρισματικός. Κι από κει και πέρα ξαναλέω ότι άλλο είναι το κοινό που συναντάς εκεί, άλλο σε ένα κλαμπ, άλλο σε μια πολιτική συναυλία. Όλα αυτά έχουν τον μαγικό κοινό παρανομαστή που λέγεται μουσική. 

Πρεσβεύεις ένα μουσικό χώρο ιδιαίτερο, που έχει συνδεθεί με κανόνες της γειτονιάς, με στίχο που θέλει να αντιδράσει και να κριτικάρει τα κακώς κείμενα της κοινωνίας.  Η καθημερινότητά σου και τα βιώματά σου σου δίνουν ερεθίσματα για έμπνευση; Με την έννοια ότι έχεις καταφέρει με τη δουλειά να εξασφαλίσεις ένα καλό επίπεδο ζωής… 

Θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο να έχεις κακό βιοτικό επίπεδο για να παρέμβεις με άποψη ή να γράψεις κάτι που να κουβαλάει πάνω του αντίρρηση ή διαφωνία. Δείτε πόσο σημαντικά κινηματογραφικά έργα υπογράφουν μεγάλοι σκηνοθέτες οι οποίοι βγάζουν δισεκατομμύρια μέσα στο χρόνο, κάνουν πολιτικό statement, γράφουν εκπληκτικά έργα και παρεμβαίνουν  στα κοινωνικά πράγματα με μοναδικό τρόπο. Αυτό είναι μία παγίδα που πέφτει πάρα πολύς κόσμος. Ναι, μπορεί να υπάρχει καλύτερο βιοτικό επίπεδο στη μια πλευρά, αλλά σημασία έχει ποιος άνθρωπος διαχειρίζεται αυτό το καλό βιοτικό επίπεδο και τι το κάνει. Αν το κάνει βραδιές λευκής σκόνης και μόνο πάρτι τότε ΟΚ. Δεν μπορώ να βρω πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Δεν μπορώ να μη σχολιάσω όλο αυτό το μεγάλο έργο από Έλληνες ποιητές, διανοουμένους και ανθρώπους της τέχνης, οι οποίοι κάνανε πολιτική παρέμβαση, δώσανε πράγματα στην κοινωνία με το δικό τους τρόπο, έχοντας λύσει τα οικονομικά τους προβλήματα ή προερχόμενοι από μεγάλες αστικές οικογένειες. Παράλληλα με αυτούς υπήρξαν και άνθρωποι της γειτονιάς, ανώνυμοι, υπήρξε ο Νικόλας ο Άσιμος και άνθρωποι για τους οποίους δεν υπήρχε διέξοδος. Δεν παίζει ρόλο το οικονομικό background του καθενός αλλά το πνευματικό, η κουλτούρα του και το πώς αντιλαμβάνεται τα πράγματα. Εγώ έχω βγάλει λεφτά από τη δουλειά αυτή και πέρα από το καλό βιοτικό επίπεδο που μπορεί να έχω σήμερα, επένδυσα στη δουλειά. Αγόρασα ό,τι δίσκο υπάρχει, ό,τι μου έλειπε από τη δισκοθήκη μου, έριξα λεφτά στους δίσκους μου για να τους κάνω καλύτερα παραγωγικά, ασχολήθηκα και επένδυσα σε νέα παιδιά, πλήρωσα τα βιντεοκλίπ τους, τις ώρες στο στούντιο για όλους αυτούς. Είμαι 40 χρονών, οδηγώ ένα αυτοκίνητο, ζω σε ένα σπίτι με μεγαλύτερο ενοίκιο αλλά έχω δουλέψει τόσα χρόνια. Δεν μπορώ να οδηγώ τη Mercedes του μπαμπά. Μόνος μου πληρώνω αυτό που πληρώνω για να μένω σε αυτό σπίτι.

Τι μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση;

Ένα χαμόγελο μου φτιάχνει τη διάθεση.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που επιλέγεις να κρατάς κοντά σου στην προσωπική ζωή;

Ένα από αυτά είναι η ειλικρίνεια και η αλήθεια. Δεν επιδιώκω τίποτα άλλο από τις ανθρώπινες σχέσεις μου. Να έχω να κάνω με ανθρώπους που δεν θα με χαϊδέψουν για να νιώσω καλά αλλά ούτε και θα μπουν και σε μία διαδικασία ανταγωνισμού. Έχω λίγους και καλούς φίλους που τους έχω και πολλά χρόνια.

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά βήματα; 

Το Fame ανεβαίνει την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου στο Παλαί ντε Σπορ για δύο παραστάσεις, από εκεί και πέρα επιστρέφει στην Αθήνα και έχει λίγο ακόμα δρόμο εκεί, αυτό είναι θέμα της παραγωγής χωρίς να ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες. Το καλό είναι ότι φαίνεται να έχει δυναμική η παράσταση από το κοινό και από τους συντελεστές. Συζητάμε ακόμα για μία καλοκαιρινή περιοδεία σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, έχουμε ένα δίσκο ο οποίος ολοκληρώνεται σε λίγο διάστημα γιατί παράλληλα κυκλοφορούμε και το soundtrack μίας κινηματογραφικής ταινίας που βγαίνει στις 11 Μαρτίου, την ιστορία του Ακάλυπτου με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Έχουμε κάνει και το single και τη μουσική της ταινίας ως Goin’ Through. Έχουμε ένα καινούργιο single video που κυκλοφόρησε την προηγούμενη εβδομάδα με την Ελευθερία Ελευθερίου «Το Μυστικό μου» και από εκεί και περά περισσότερα πράγματα που έχουν να κάνουν με τα υπόλοιπα πρόσωπα του Family the Label, έχουμε καινούργιο υλικό για τον Ζαν Μπατίστ που είμαστε μαζί και στο Fame, έχουμε τον Vito που μέσα στο  Μάρτιο θα κυκλοφορήσει το καινούργιο single και video και άλλα πρόσωπα από το νέο αίμα του Family the Label. Είμαστε στο Club 22 με τον Πάνο Κιάμο μέχρι το Πάσχα, ίσως και λίγο αργότερα και κάθε Τετάρτη κάνω ένα εξαιρετικό μουσικό πάρτι στο Rock ‘n Roll στο Κολωνάκι στην Αθήνα και είναι μία εξαιρετική εμπειρία για μένα γιατί παίζω μουσική από όλα αυτά τα ακούσματα που με έχουν επηρεάσει όλα αυτά τα χρόνια είτε αυτό λέγεται soul funk, pop και rock.

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *