Οι ειδικοί μίλησαν: Αυτά δεν πρέπει να κάνεις ποτέ πριν πας για ύπνο!

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, περίπου το 27% των ανθρώπων αντιμετωπίζουν προσωρινά προβλήματα με τον ύπνο και το 73% έχει αυτό το πρόβλημα σε καθημερνή βάση. Κάτι κάνουμε λάθος…και οι ειδικοί μίλησαν: Αυτά δεν πρέπει να κάνεις ποτέ πριν πας για ύπνο!

Οι συνήθειές μας επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου και υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις ποτέ πριν πας για ύπνο. Και μάλλον κάνεις τα περισσότερα από αυτά!

Όσα δεν πρέπει να κάνεις ποτέ πριν πας για ύπνο

Κάπνισμα

Όπως ακριβώς η καφεΐνη έτσι και η νικοτίνη διεγείρει το σώμα. Αυξάνει τους παλμούς και την αρτηριακή πίεση και διεγείρει την εγκεφαλική δραστηριότητα. Και όλα αυτά δεν οδηγούν σε έναν υγιή ύπνο.

Ακόμη κι αν σε πάρει ο ύπνος δεν θα είναι ικανοποιητικός. Οι καπνιστές είναι πιο πιθανό να υποφέρουν από αϋπνίες. Κι αν δεν θέλεις να κόψεις το κάπνισμα, προσπάθησε το τελευταίο τσιγάρο της ημέρας να είναι 1,5 με 2 ώρες πριν κοιμηθείς!


Διάβασε ακόμα: 3 πράγματα που έμαθα για τα ψέματα μέχρι τα 25 μου

Γυμναστική

Μα καλά βραδιάτικα; Γενικά η γυμναστική σε βοηθά να κοιμηθείς πιο γρήγορα και σε απαλλάσσει από το άγχος. Αλλά μόνο όταν γίνεται 3-4 ώρες πριν πας για ύπνο. Αν μετά το γυμναστήριο, πέσεις στο κρεβάτι και προσπαθήσεις να κοιμηθείς δεν θα τα καταφέρεις!

Προσοχή με το νερό…

Μικρή ποσότητα νερού πριν κοιμηθείς, κάνει καλό στο σώμα σου. Αλλά αν πιεις πολύ νερό, τότε μάλλον θα ξυπνάς κατά τη διάρκεια της νύχτας και το πρωί θα έχεις μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια σου. Ένα ποτηράκι ή μισό ποτηράκι νερό πριν πέσεις για ύπνο είναι ό,τι πρέπει λένε οι ειδικοί.

 Έναν υπνάκο

Έναν υπνάκο πριν κοιμηθείς; Αν πέσεις για ύπνο το απόγευμα, μετά τις 17:00 δηλαδή τότε σίγουρα χαλάς την καθημερινή σου ρουτίνα και αυτό σημαίνει ότι το βράδυ δεν θα μπορείς να κοιμηθείς. Σου επιτρέπουμε να κοιμηθείς για μισή ώρα (το πολύ μια ώρα) το μεσημέρι, από τις 13:00 μέχρι τις 16:00.

Κινητό και laptop μακριά

Φυσικά αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα. Το έχουμε πει ξανά και ξανά..Πρέπει να απομακρύνεις όλες αυτές τις συσκευές όταν είναι να κοιμηθείς. Αντί για το κινητό σου…πιάσε στα χέρια σου ένα βιβλίο!

Χάπια

Μερικά χάπια, όπως τα αντικαταθλιπτικά έχουν την επίδραση των υπνωτικών χαπιών ενώ άλλα απλά ενεργοποιούν το νευρικό μας σύστημα. Τα παυσίπονα επίσης, δεν συμβάλλουν στον υγιή ύπνο.

Ζεστό μπανάκι

Όχι το μπανάκι δεν θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς όπως νομίζεις! Οι γιατροί λένε πως η διαφορά στη θερμοκρασία είναι αυτή που μας βοηθά να κοιμηθούμε. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά, τόσο περισσότερο θέλουμε να κοιμηθούμε. Το ζεστό μπάνιο, όμως, θα προκαλέσει προβλήματα με τον ύπνο καθώς διεγείρει τη ροή του αίματος, το δέρμα σου γίνεται πιο ευαίσθητο και τα μάτια σου παραμένουν ορθάνοιχτα.

πηγή:ipop.gr


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *