Πέντε ασκήσεις στο σπίτι για καλλίγραμμους γλουτούς [video]

Έχεις ζηλέψει και έχεις ονειρευτεί σμιλεμένους και καλλίγραμμους γλουτούς που «κοιτάνε» πολύ ψηλά σαν αυτούς που βλέπουμε στο Rio. Ξέρεις ποιες λέω; Εκείνες τις αδιάφορες κοπελίτσες που χορεύουν με το εσώρουχο, τις χάλια);

Θα ήθελες και εσύ να δυσκολεύεσαι να ανεβάσεις το παντελόνι σου, όχι επειδή παραέφαγες αλλά επειδή τα οπίσθια σου είναι to big; Ε λοιπόν για ακόμα μία φορά σου έχω τη λύση με 5 super ασκήσεις για γλουτούς και πόδια που θα δεις στο βιντεάκι που ακολουθεί…

Tips

Για να πετύχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς εκτελείς την κάθε άσκηση για 1 λεπτό, ξεκουράζεσαι ανάμεσα στις ασκήσεις για μισό, περίπου, λεπτό και συνεχίζεις με δεύτερο ή ακόμα και τρίτο σετ αν είσαι από τους προχωρημένους. Το μόνο που θα χρειαστείς και σε συμβουλεύω να επενδύσεις πολύ λίγα χρήματα για να το αποκτήσεις είναι ένα λάστιχο σε κυκλικό σχήμα…Μόλις το δοκιμάσεις θα πειστείς…

Ασκήσεις

1)Sumo squat με 3άρι πίεση

2)Άρση θανάτου με διαγώνιες προβολές

3)Προβολές με αλλαγή κατεύθηνσης

4)Με λάστιχο πιέσεις προς τα πίσω με μύτη

5)Με λάστιχο γόνατα εναλλάξ

Καλή προπόνηση και μην ξεχνάς:

Τα καλύτερα brazilian ποπουδάκια φτιάχνονται το χειμώνα!

 

Total
1
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *