Summer Training | Μακριά από το γυμναστήριο!

Τώρα που το καλοκαίρι είναι εδώ πολλοί σταματάνε το γυμναστήριο λόγω ζέστης κυρίως. Υπάρχει όμως τρόπος να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση και χωρίς γυμναστήριο και να μην πάνε χαμένοι οι χειμερινοί σου κόποι. Εγώ σου έχω τη λύση….Με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής για όλο το καλοκαίρι έτσι ώστε να παραμείνεις fit και γιατί όχι να βελτιώσεις ακόμα περισσότερο την εικόνα του σώματός σου.

Πριν ξεκινήσω όμως με το πρόγραμμα, θέλω να προσέξεις ιδιαίτερα κάποια σημεία που θα επισημάνω, έτσι ώστε η άσκηση το καλοκαίρι να είναι όντως ωφέλιμη για σένα.

Μην ξεχάσεις:

Να κρατήσεις τον οργανισμό σου ενυδατωμένο. Ένα μπουκαλάκι νερό κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι απαραίτητο αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να πίνεις 8 με 10 ποτήρια νερό.

giphy

Το πρόγραμμα σου να είναι μέτριας έντασης.

Να αποφύγεις την άσκηση κάτω από τον ήλιο τις ώρες  12:00-18:00

Summer Training!

Το παρακάτω μίνι πρόγραμμα λοιπόν σου προσφέρει ενέργεια, καίει θερμίδες, ανεβάζει τους σφυγμούς σου και σου τονώνει τους μύες. Σου προτείνω να το εκτελείς μέρα παρά μέρα και συνολικά 3 φορές την εβδομάδα για να έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς.

Ξεκινάς ΠΑΝΤΑ με προθέρμανση 5 λεπτών τουλάχιστον, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει στατικές διατάσεις για όλο το σώμα αλλά και επιτόπιο τρέξιμο, ψηλά γόνατα ή πίσω φτέρνες. Τώρα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε.

Για 60 δευτερόλεπτα κάνεις όσες περισσότερες κάμψεις μπορείς. Τα σημεία που οφείλεις να προσέξεις είναι τα χέρια σου τα οποία πρέπει να είναι απέναντι από τους ώμους σου, τα δάχτυλα να κοιτάνε μπροστά και η λεκάνη να είναι στην ίδια ευθεία με την πλάτη. Λυγίζεις χέρια και προσπαθείς να κατεβάζεις όλο το σώμα μαζί.

giphy-1

Για 60” κάνεις όσα καθίσματα μπορείς, με χέρια πίσω από το κεφάλι, όπως οι φυλακισμένοι. Τα πόδια σου φρόντισε να είναι ανοιχτά όσο το άνοιγμα της λεκάνης σου και οι μύτες των ποδιών σου να κοιτάνε μπροστά. Κάθεσαι προς τα πίσω, λυγίζοντας γόνατα αλλά προσέχοντας ταυτόχρονα να μην ξεπερνάνε τις μύτες των ποδιών σου.

Για 60” κάνεις ορειβατικό τρέξιμο. Από θέση σανίδας, στηριζόμενοι στις παλάμες και στις μύτες των ποδιών σου, φέρνεις ένα-ένα γόνατο κοντά στην κοιλιά με γρήγορο ρυθμό.

Ξεκουράσου για 2-3 λεπτά και επανέλαβε αυτές τις 3 ασκήσεις, τη μία μετά την άλλη, για ακόμα 1 ή και 2 φορές αν αντέχεις. Όπου και να είσαι, πιστεύω είναι τόσο απλές οι ασκήσεις που μπορείς να τις εκτελέσεις εύκολα και γρήγορα χωρίς κανένα εξοπλισμό, μόνο με το βάρος του σώματός σου. Οπότε δικαιολογίες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Θάλασσα

Shirtless Athletic Army in Camouflage Pants Doing Push Up Exercise at the Sea Water

Και θα μου πεις τώρα εσύ «Αν εγώ μία μέρα τύχει να είμαι στη θάλασσα και δε θέλω να χάσω την προπόνηση μου, τί κάνω;»! Χα! Θα σου πω εγώ. Τις παραπάνω ασκήσεις μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε, άρα και στην παραλία. Αν ντρέπεσαι που θα σε κοιτάνε όλοι να γυμνάζεσαι (που είναι σίγουρο ότι θα το κάνουν να ξέρεις) μπορείς να γυμναστείς αλλιώς! Από το να κάθεσαι συνέχεια στην ξαπλώστρα πίνοντας μπίρες, πρότεινε στους φίλους σου να παίξετε παιχνίδια όπως beach volley, ρακέτες κ.τ.λ ή ακόμα καλύτερα κολύμπα. Βάλε έναν φίλο σου μέσα στη θάλασσα, λίγο βαθιά σα σημάδι και ξεκίνα να κολυμπάς μέχρι να τον φτάσεις. Ξανά γύρνα από όπου ξεκίνησες λίγο πιο χαλαρά για να ξεκουραστείς και επανέλαβε την απόσταση 3-4 φορές. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ;! Όλο τέτοιες τέλειες ιδέες έχω γι’αυτό κανείς δεν με παίρνει μαζί του για μπάνιο μάλλον.

Καλοκαίρι στην πόλη!

Βέβαια, υπάρχει και το άλλο ενδεχόμενο. Να ζείς σε μία πόλη χωρίς θάλασσα όπως εγώ, άρα να μην πηγαίνεις πολύ συχνά για μπάνιο. Μην στεναχωριέσαι όμως, Βρες ένα μέρος ήρεμο, όπου δεν περνάνε αυτοκίνητα και βάλε στη ζωή σου το περπάτημα ή το τζόκινγκ. Νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα, ώρες που δεν έχει πολύ ήλιο και ζέστη βάλε τα αθλητικά σου και ξεκίνα. Αν είσαι fun του τζόγκινγκ τρέξε για τουλάχιστον 20′ συνεχόμενα, αν πάλι δεν σου αρέσει έστω και το χαλαρό τρέξιμο δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά περπάτα. Περπάτα όμως παραπάνω από μισή ώρα, έντονα με γρήγορο ρυθμό για να αποκομίσεις όλα τα οφέλη που σου προσφέρει η αερόβια άσκηση.

Είδες λοιπόν πώς μπορείς να κρατήσεις τη φόρμα σου και χωρίς γυμναστήριο; Το θέμα είναι να έχεις όρεξη αλλά και τις κατάλληλες συμβουλές. Ακολούθησε κι εσύ αυτό το πρόγραμμα για όλο το καλοκαίρι και stay fit….

Total
8
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *