Tι δηλώνουν Υπουργός και νεολαία του Συριζα για τους 106 αντιγραφείς

Mετά το σάλο που ξέσπασε στα πανεπιστημιακά έδρανα για το θέμα αντιγραφής της εργασίας από 106 φοιτητές του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών οι αντιμαχόμενες πλευρές κλήθηκαν να επιχειρηματολογήσουν θέτοντας ερωτήματα και εγείροντας το ενδιαφέρον της κοινωνίας.

Τι δήλωσε η νεολαία του Σύριζα

«Η άμεση αντίδραση των «παιδιών της ΟΝΝΕΔ» να ζητήσουν την άρση αυτής της ποινής, δίνει μία σαφή εικόνα για την άποψη που έχει η συγκεκριμένη παράταξη σχετικά με την «αριστεία» στα Πανεπιστήμια. Είναι γνωστό άλλωστε στους φοιτητές και τις φοιτήτριες ότι οι πρακτικές της ΔΑΠ περιλαμβάνουν δίκτυα σημειώσεων, κυκλώματα αντιγραφής, υπόγειες συνεννοήσεις με καθηγητές, κεράσματα σε μπουζούκια και ταξίδια αναψυχής. Και φυσικά η δική τους «αριστεία» επεκτείνεται στην υπεράσπιση όσων αντιγράφουν, με σκοπό να διατηρήσουν τις πελατειακές τους σχέσεις και να ενισχύσουν την εκλογική τους δύναμη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ακραίας υποτίμησης της ακαδημαϊκότητας και της επιστήμης, επιδιώκεται η συνολική απαξίωση της δημόσιας Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε η μετάβαση σε ένα καθεστώς ιδιωτικών Πανεπιστημίων να μοιάζει με αναπόφευκτη επιλογή.

Επομένως, η ανησυχία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν αφορά τις συνέπειες που θα έχει μία τέτοια τιμωρία για τις σπουδές των 106 φοιτητών/τριών, αλλά στην πραγματικότητα την προστασία των δικτύων αντιγραφής που έχει στήσει όλα τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να εξασφαλίζει τη εγκαθίδρυση ενός καθεστώτος αδιαφάνειας και συναλλαγής που ουδεμία σχέση έχει με τα συμφέροντα και τις ανάγκες της πλειοψηφίας της πανεπιστημιακής κοινότητας.»

Η δήλωση του Υπουργού κ. Γαβρόγλου για τους αντιγραφείς

» Το περιστατικό εγείρει ένα σοβαρότατο θέμα ηθικής και ακαδημαϊκής τάξεως, αντίθετο με το πνεύμα της ακαδημαϊκότητας και της άμιλλας μεταξύ των φοιτητών.  Η απόφαση των ακαδημαϊκών οργάνων του Πανεπιστημίου Πατρών σηματοδοτεί ότι οι κανόνες υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι για να παραμένουν γράμμα κενό.  Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τις συγκεκριμένες φοιτητικές παρατάξεις που έσπευσαν να προστατεύσουν τους «άριστους» αντιγραφείς. Η καθιέρωση των εργασιών αντί των αυστηρά επιτηρούμενων εξετάσεων, κατακτήθηκε ως ένα βήμα τεράστιας αναβάθμισης των εκπαιδευτικών διεργασιών στα ΑΕΙ.  Δεν πρέπει παθογενείς καταστάσεις να υπονομεύσουν την πρακτική των εργασιών.»


Η συντακτική ομάδα του mycampus.gr ψάχνει για σένα θέματα που...εμπνέουν!