Το τέλος του Spotify έχει όνομα και λέγεται…Tidal!

To οργανωτικό και καινοτόμο μυαλό του Jay-Z μεγαλούργησε για ακόμη μια φορά παρουσιάζοντας τον μεγαλύτερο πλέον ανταγωνιστή του Spotify!  Ο τραγουδιστής επιστράτευσε όλους τους διάσημους φίλους του, όπως η Beyonce, η Rihana, η Μαντόνα, ο Usher, οι Daft Punk, η Alicia Keys, ο Kanye West και πολλών άλλων, για να δημιουργήσουν μια υπηρεσία μουσικής που θα αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο των τεχνολογιών! H νεόκοπη εταιρεία μπορεί να είναι μεν ιδέα και δημιούργημα του Jay-Z, αλλά ανήκει σε όλους τους καλλιτέχνες που θα ενδιαφερθούν να επενδύσουν και να λαμβάνουν μερίδιο από τα κέρδη έως και ποσοστό 20%.

Τι νέο θα φέρει;

Το όνομα του νέου εγχειρήματος είναι Tidal και αναμένεται να σπάσει κάθε ρεκόρ, καθώς αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα που ιδρυτές της είναι οι ίδιοι οι καλλιτέχνες, γεγονός που της παρέχει το πλεονέκτημα της αμεσότητας και της στοχευμένης διαφήμισης. Πλέον δηλαδή οι ίδιοι οι τραγουδιστές θα ανεβάζουν απευθείας τη μουσική τους στην υπηρεσία με τους θαυμαστές και το κοινό να μπορεί να την απολαμβάνει με ελάχιστους περιορισμούς και δίχως μεσολαβητές.


Η νέα υπηρεσία σε αντίθεση με άλλες παρόμοιες δεν θα παρέχει έναν μήνα δοκιμαστικής έκδοσης στους χρήστες, ωστόσο η μηνιαία συνδρομή που καλούνται αν πληρώσουν ανταποκρίνεται πλήρως στις παροχές της στο κοινό.

Η παρουσίαση

Η παρουσίαση της νέας πλατφόρμας Tidal πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη σε μια τελετή γεμάτη λάμψη και γνωστά ονόματα, με τους ιδρυτές να υποστηρίζουν ότι το νέο εγχείρημα θα γράψει τη δική του σελίδα στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας.

Ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να πραγματοποιήσουμε μια από αυτές τις σπάνιες στιγμές στην ιστορία της μουσικής. Σήμερα ανακοινώνουμε την ίδρυση του Tidal, μιας πλατφόρμας που ιδρύθηκε αποκλειστικά από καλλιτέχνες”, ανέφεραν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.

“Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που δεν θα είναι βασισμένη στο εμπόριο, στόχος μας είναι να φτάσουμε την τεχνολογία σε άλλο επίπεδο”, τόνισε η Alicia Keys.

 

 

 

Παρόλα αυτά, το νέο εγχείρημα των καλλιτεχνών φαίνεται πως θα πρέπει να αντιμετωπίσει την μεγάλη επιτυχία του Spotify, του οποίου οι συνδρομητές ξεπερνούν τους 60 εκατομμύρια ανθρώπους, εκ των οποίων οι 15 εκατομμύρια πληρώνουν την μηνιαία συνδρομή της υπηρεσίας. Ωστόσο, φαίνεται πως το Tidal ετοιμάζεται να καθιερώσει ένα πολύ ισχυρό brandname που θα βασίζεται στους ιδρυτές του και, φυσικά, τους εκατομμύρια φανατικούς θαυμαστές τους σε όλο τον κόσμο.

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *