Ξεκίνησε πιλοτικά η διάθεση ειδών σούπερ μάρκετ μέσω της πλατφόρμας

Το ντιλ με την efood επισπεύδει το μετασχηματισμό της Σκλαβενίτης – Δείτε σε ποια περιοχή είναι διαθέσιμη η υπηρεσία – Αυθημερόν οι παραδόσεις – Η συμφωνία έρχεται δύο μήνες μετά την εξαγορά του caremarket.gr

Πιλοτική συνεργασία με την δημοφιλή πλατφόρμα παραγγελίας έτοιμου φαγητού efood ξεκίνησε η Σκλαβενίτης σε μία προσπάθεια να διευρύνει τα κανάλια πωλήσεων της αλλά και να καλύψει μέρος της μεγάλης ζήτησης για κατ’ οίκον παραδόσεις λόγω της υγιεινομικής κρίσης.

Υπενθυμίζεται πως η «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕ» είχε εξαγοράσει τον περασμένο Ιανουάριο και το διαδικτυακό online σούπερ μάρκετ caremarket.gr με σκοπό να μπει στη διαδικτυακή αγορά. Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι σε εξέλιξη οι εργασίες για την μετεξέλιξη του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Σκλαβενίτης με παράλληλη ενίσχυση των logistics και αύξηση των σημείων διανομής.

Κάτι βέβαια που δημιουργεί και εύλογα ερωτηματικά για τη συμφωνία με την efood, η οποία προς το παρόν προβλέπει την πιλοτική διάθεση προϊόντων της Σκλαβενίτης στην περιοχή του Περιστερίου, όπου βρίσκονται και τα κεντρικά γραφεία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

Σημειωτέον πως ήδη στην πλατφόρμα έχει ενεργοποιηθεί απο χθες το σχετικό section, όπου δίδεται η δυνατότητα επιλογής 2.500 βασικών προϊόντων περίπου (κυρίως είδη πρώτης ανάγκης) ενώ η παράδοση γίνεται, σύμφωνα με την efood, αυθημερόν και μάλιστα σε διάστημα 4 – 7 ωρών από τη στιγμή που θα κατατεθεί η παραγγελία. Αρκεί επίσης να κατατεθεί πριν τις 4 το απόγευμα, ειδάλλως η παράδοση πάει για την επόμενη μέρα. Ελάχιστη παραγγελία είναι τα 30 ευρώ και η πληρωμή γίνεται μόνο online μέσω κάρτας.

Επέκταση των διανομών και σε άλλες περιοχές

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην εταιρεία δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο ανάλογα με την ανταπόκριση των καταναλωτών να επεκταθεί η διανομή και σε άλλες περιοχές της Αττικής.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το συγκεκριμένο project υπήρχε στα σκαριά εδώ και λίγο διάστημα, ωστόσο οι διοικούντες την εταιρεία αποφάσισαν να επισπεύσουν την εφαρμογή του, σε μια προσπάθεια να εξυπηρετηθεί καλύτερα και ασφαλέστερα το καταναλωτικό κοινό σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που βιώνει η χώρα από την κρίση του κορωνοϊού.

«Στόχος της εταιρείας είναι να δράσει ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη», σημειώνουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν πως τις επόμενες μέρες θα είναι σε θέση να ανακοινώσουν περισσότερες λεπτομέρειες.

Τονίζουν δε πως «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών, καινοτόμων προσεγγίσεων που διευκολύνουν τους Έλληνες καταναλωτές».

Ρεκόρ πωλήσεων

Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος Σκλαβενίτης σήμερα αριθμεί 497 καταστήματα και περίπου από 28.500 εργαζομένους. Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες προχώρησε και σε έκτακτες προσλήψεις προκειμένου να ενισχύσει το ανθρώπινο δυναμικό της, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, στην οποία βέβαια τα σούπερ μάρκετ σημειώνουν ιστορικά ρεκόρ πωλήσεων…

Από την άλλη πλευρά, η πλατφόρμα e-food.gr θεωρείται ηγέτης στην εγχώρια αγορά του online delivery φαγητού με ραγδαία ανάπτυξη. Υπολογίζεται ότι εκτελεί πάνω από 1,5 εκατ. παραγγελίες τον μήνα και συνεργάζεται με 5.800 καταστήματα πανελλαδικά. Από το 2015 ανήκει στην γερμανική εταιρεία Delivery Hero, η οποία την εξαγόρασε έναντι σχεδόν 22 εκατ. ευρώ.

Πηγή: protothema.gr

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *